tiistai 13. marraskuuta 2012

Father's Day Weekend

Tämä nyt on vähän turha postaus, mutta olen "niska limassa" taas muokkaillut kuvia niin haluan julkaista niitä. Olin isäinpäiväviikonloppuna perjantaista lauantaihin vanhempien luona yötä pikkuveljen kanssa. Toinen veli vaimoineen kävi myös lauantaina juhlistamassa isäinpäivää kanssamme eli kunnon Family Time Weekend that was :)

Tässä vaniljamansikkakakku isälle, jota en kyllä edes itse tehnyt vaan äiti:
Yummy! ^^ Mulla oli tapani mukaan pari nukkea vanhemmilla mukana jotta viihdyn :D
Vanhempien luota mentiin pikkuveljen kanssa nuorteniltaan:
 Omassa pehkossa:
Ärsyttävä luonnonkihara, piilokaljut ohimoilla, takaa tuuhempi, kamala juurikasvu... Mikään ei ole ikinä hyvin, ei. Olen alkanut kasvattaa toden teolla nyt pitkää tukkaa kokeiltuani SUPERlyhyttä ja polkkatukka onkin ollut jo kauan... Kihara käy mielestäni parhaiten pitkään tukkaan. Sitten en aina suorista sitä (en tosin tuossa kuvassakaan ole suoristanut, halusin kokeilla bedheadia).

Vuoden tyylimoka oli että en tajunnut tuon kirpparipaidan olevan YÖPAITA. Äiti sitten valaisi asiaa... Hihojen suissa ei nappeja, kauluksen malli, hihojen pussimaisuus... Yep, pyjama. Ja minä kauppakeskuksessakin liihottelin siinä tuhansien ihmisten keskellä. Meni maku koko paitaan!

Mulla alkaa viikon päästä kuntoutus ja haluaisin sinnekin ottaa jonkun nuken... Pehmon ainakin. Miten mä muka viikkoa pärjäisin ilman mun harrastuksia? En mitenkään! Kun vaan en ihan hullua kuvaa sillä antaisi ja huolestuttaisi ohjaajia. Kaikki kun ei tajua... :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti