maanantai 7. lokakuuta 2013

Särkynyt sydän monellakin tapaa

Minä melkein sain erään söpön mopsukan mutta omistajat tulivat toisiin aatoksiin... Onhan se rakkaasta lemmikistä luopuminen raskasta pakonkin edessä. Mutta voi mikä pettymys! Olin jo aivan valmistautunut siihen, ottanut kuluista selvää ja lukenut tuntikausia tietoa netistä. Näin jo UNTA siitä koirulista. Yhyy... So my heart is broken :(
 Nämä Monchhichi-lapsoset on mun lohdutus... :'( Hoidan niitä :D

Kompensoin yksinäisyyttäni selkeästi kaikella roinalla. Ja yritän korvata niillä menetyksiä (tulipalo...) Not a healthy way. Mutta kunhan ei velkaannu niin ei kait siinä mitään..? Koira olisi ollut parempi pelastus yksinäiselle! Melkein 9 vuotta jo yksin, not nice! Joskus sitä on sellanen katkera olo että WHY GOD... Mutta kaikella on tarkoituksensa.

Varsinkin tässä viime aikoina olen kiukutellut Jumalalle aiheesta koska törmäsin tosi kivaan poikaan ja sillä oli samoja tunteita mua kohtaan (jopa voimakkaammin). Mulle ei koskaan ole käynyt noin :D Mutta meitä erottaa yksi tosi iso tekijä. Ei siitä sen enempää!
Ilahdutti kun uusi i-D oli ilmestynyt! Yay :) Paras lehti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti