maanantai 25. marraskuuta 2013

Varaslähtö joulutunnelmaan

Mulla on tänä vuonna ollut yllättäen joulufiilistä tosi paljon. Vuosiin sitä ei niin kamalasti ollut (lapsena ja teininä taas olin ihan jouluimmeinen) mutta jotenkin tuo parisuhde on varmaan saanut joulunkin taas tuntumaan "uudelta" tms...
Olen jo koristellut kämppäni jouluiseksi (vähitellen) ja tänään ostin ensimmäisiä joululahjoja... Joululauluja on tietysti kuunneltu ja kuorossa alettu treenata seurakunnan joulujuhlaa varten... :)

Muutamia juttuja, mitä löytyi tänään kaupungilta:
Teetä! Olen viime aikoina kiskonut sitä urakalla! On ollut pientä flunssaa ja muutenkin se maistuu nyt kahvia paremmin.
Ja tässä uusin nukkehankinta, tadaa! Ihastuin oitis Disneyn uuden talvisen elokuvan Frozenin hahmoihin ja toddler-versiot piti heti tilata. Eli tässä on Anna, Elsa on myös tulossa ;) Pitihän mun isosiskokin pienelle tilata...
Pidän paaaljon nuken kasvojen ilmeestä ja muutenkin ne ovat niin suloiset, awws :D Asu tällä nukella on erityisen hieno myös: mustat kengät, valkoiset sukkahousut ja yksityiskohtainen mekko, vau!
Hiukset eivät ole niin hienot kuin vaikka Rapunzelilla tai Meridalla mutta kuka nukkefani tuollaista voi vastustaa? En minä ainakaan! Elsa-nuken kasvot ovat vähän "kypsemmän" oloiset ja se on jotenkin tonttumainen, tulee Mauri Kunnaksen tontut mieleen. Sen kampauksesta pidän vielä vähemmän ja toivon että hiukset saa nätisti avattua. Tässä Elsa:
Ihana ^_^

Pitääpä myöhemmin parempia kuvia räpsiä uudesta tyttösestä! Kun olisin vaan joskus auringon aikaan kotona *wirn*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti