tiistai 4. maaliskuuta 2014

Voi tätä kamalaa päättämättömyyttä!

Mie oon ollut IHAN levoton, levottomampi kuin normaalisti viime aikoina ja muuttanut tuhat kertaa mieltä sen suhteen minkä nuken seuraavaksi vähillä rahoillani ostan :D Järkevintä olisi olla ostamatta yhtään mitään! Vähän on sellaista pientäpientä kyllästymistä ilmassa...

No, tuossa viikonloppuna tilasin Simply Guavan jota olin miettinyt pitkään tilaavani aina silloin tällöin. Meni pari päivää ja koko ajan tuntui että olikohan se extempore-tilaus sittenkään ihan sitä mitä varmasti halusin... Blythet ja J5:t ovat minulla vähän "out" nykyään oikeastaan. Olenhan koko talven lähinnä Licca-nukkien ja Disney-suosikkien parissa puuhastellut, ja joidenkin randomien... Peruin sitten hieman raskain sydämin sen kalliin Simply Guava-tilauksen. On tämä keräilyharrastus hankala ja päänvaivaa aiheuttava! Onkohan mielen nopea muuttuminen yleinen ilmiö keräilijöillä? Lol... Nyt olen kyllä lopullisen päätökseni tehnyt kun ei yhtään epäilytä niin kuin vielä silloin, kun olin ostamassa Simply Guavaa... Koko ajan pyöri mielessä että teinköhän oikean ratkaisun! Tein kerrankin sen edullisemman ratkaisun! Yay. Hyvä minä.

Nyt minulle on tulossa kaksi uutta iki-ihanaa Licca-nukkea!!! Ja Disney Animators-nuket joiden perumista mietin... Noudan ne sittenkin... Siis Ariel ja Tuhkimo. Pitäisikö tarkastaa ID:stä oma ikä? Hmm.
Elli Kaarina oli innoissaan uudesta kaveristaan Matildasta... Molemmat on hurjan söpöjä ja uniikkeja mutta kyllä tuo ensimmäinen on jotenki minun lellilapsi... :D Kun tulee tätitettäviä mukeloita, niin Matilda lähtisi pikkuiselle! Jos tulee tyttö :D

 Tää Elli on niin valloittava ilmeinen veijari!
Laitoimme kirpparille vanhempien kanssa pöydän myytävää, jospa menee kaupaksi. Minun tavarat oli lähinnä laukkuja ja nukkeja tai pehmoja! Kiva kierrättää ja tienata pikkuisen... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti