maanantai 9. kesäkuuta 2014

Moiii

Onpas teidän seuraajien joukko tässä viime aikoina kasvanut. Olen ihmeissäni ja otettu :) Pitäisikö alkaa tiedustelemaan postaustoiveita? Saa aina ehdotella! Otetaan vastaan enemmän kuin mielellään ^_^
Teen Skipper vuodelta 1997 oli jotain ihan erilaista mitä aiemmat pyöreäsilmäiset, nuoremman näköiset Skipperit. Minusta tämä on jo melkein eri henkilö, niin erilaiset kasvonpiirteet. Mutta aivan ihana nukke! Niin pitkä tukka hunajaisilla raidoilla. Muistan tämän olleen oikea ylpeyden aihe, kun minulla ei kovin usein ollut "aitoja" barbeja lapsuudessa, Mattelin nuket kun on kalliimpia :) Tällä oli mukana vielä se pinkki läpikuultava muovikassi sisältöineenkin kun huusin tämän huuto.netistä! Hieno löytö. Babysitter Skipper on kyllä silti mun ykkössuosikki ja etsin sitä vielä... Tuskin löytyy!
Siinä sitten sisaruspotretti :) They're all together now! Huomaa mikä on yhteistä heille; lempiväri >_< Häiritsevää kun tuolla pikkuisella on ollut niin monta eri nimeä (Kelly, Shelly, Chelsea, muitakin..?), mutta minulle se on aina Shelly kun niin luki suomalaisissa paketeissa.
Gosh, tuo Barbien mekon helman lyhyys:
Ghouliaa kun ei ole löytynyt niin huusin tällaisen pehmo-Ghoulian tässä joku aika sitten:
Nuo lankahiukset on niin ihkut ^_^ Miltähän se näyttäis ilman noita laseja? Minä luulen että söpömmältä. Mutta uskaltaako niitä ottaa pois kun se olisi aika "lopullista". Ne saa kyllä suht' helposti pois. Mikähän tuhoamisvietti mulla oikein on? :D
All for now! Bye, peeps!

1 kommentti:

  1. Ryhmäkuvan vasemmanpuoleinen pikkuinen on kovin söpö! <3 Ja tervetuloa uudelle tulokkaalle!
    Tuo Ghoulia pehmo on ehkä MH pehmoista mielenkiintoisin, ite tykkään kans lankahiuksista ja sitten noista nappisilmistä. : D

    VastaaPoista