keskiviikko 13. elokuuta 2014

Pika-CHU!!!

Kun Pokemon oli trendi, olin jo siinä iässä että en innostunut sarjasta juurikaan, vaikka pelasin kyllä joskus veljeni peliä tietokoneella. Pikachu on kyllä aina mielestäni ollut tosi söpö! Mulla on Pikachu-pehmo ja nyt sitten myös tämä figuuri:
Tilasin tämän hienouden Urumista ja toimitusaika tosiaankin oli vain 24h. Tykkään paljon tuon paketin ulkonäöstä!
Eka ajatus oli apua, kun näin sisällön. Olen surkea kokoamaan yhtään mitään. Mutta kun sain sisäistettyä kuvalliset ohjeet ja tapeltuani muutaman osasen kanssa jonkin tovin, sain figun vihdoin koottua. Siinä meni melkein puoli tuntia! Kai? En ole varma... Tämä kuitenkin on helpoimmasta päästä kuulemma :D Mulle sen kokoaminen oli mukavan haastavaa!
Pää liikkuu ja korvatkin liikkuvat päätä pyörittäessä. Kädet pysyvät parhaiten kiinni torsossa tuossa asennossa (alaspäin ollessa ne ovat irrota):
Ihana ilopilleri :D Kokovertailukuva huulirasvan kanssa:
Nenä, kieli ja silmien valkoiset kiiltopisteethän lisättiin sitten tarroina. Tuo nenä ei ihan näteimmin istunut :( En tiedä onko sitä mahdollistakaan paremmin tuohon saada?? 


 Onko teistä lukijoista kellään ollut kit-figuureita? 
Toivotan uuden lukijan sydämellisesti tervetulleeksi ^__^

2 kommenttia:

  1. Reippaan oloinen kaveri! : D
    Ystävälläni on samaa sarjaa Victini figu! Kuulemma sitäkin oli tosi kiva koota pala palalta, liikkuu ihan ok, ja Urumista myöskin ostettu. ^w^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, Victini onkin ihan tuntematon mulle :)) Urumi on kyllä KIVA kauppa! Sieltä olen jo pari Hatsune Miku-figuuriani ostanut ja nyt tuo Pikachu.. ^_^

      Poista