perjantai 19. syyskuuta 2014

Post II: Tämän hamstraajan piilot

Kokoelman säilyttämisestä toivottiin postausta ja otin sitten muutaman kuvan aiheeseen liittyen. 
Mulla on aika tilava vaatehuone, josta olen hyötynyt ja tykännyt tosi paljon; erittäin hyödyllinen keräilijälle! ^_^ Siellähän mä pääasiassa nukkejani säilytän yhdellä hyllyllä. Osa on myös laatikossa (musta laatikko yllä) ja ne nuket, joita kuvailen & "käsittelen" eniten, ovat aina kirjahyllyssä tai jossain muualla yhtä näkyvällä paikalla. Esillä olevat nuket siis vaihtelevat melko jatkuvasti, mutta yhtä aikaa en tykkää pitää hirveätä määrää nukkeja esillä. Kenkälaatikoissa^ on nukkejen vaatteita ja pilkullisessa laatikossa pikkutavaroita ja Little Dalejen vaatteet ^_^
Isoista nukeista joku seistä töröttää joskus sohvan nurkassa tai ikkunalaudalla esimerkiksi, mutta viime kuukausina ne ovat olleet vaatehuoneen pimennossa. Syksyisemmät vaatteet olen kuitenkin Pocahontasille ja Rapunzelille vaihtanut :D Pehmoillekin mulla on oma laatikko ja osa niistä on aina sängyllä. Voi kamala.. Asuntoni olisi pikkulasten taivas! Ja tätitettäviä odotankin, omista lapsista vasta haaveilen :)
Vaatehuoneeni on niin sotkuinen tällä hetkellä että tuon kummempaa kuvaa en siitä laita ;) Voisin ehkä tehdä joskus sellaisen after styling-postauksen, koska aion hankkia tuonne lopuillekin rojuille laatikot. Se vähän siistisi yleisilmettä ja helpottaisi tavaroiden löytämistä. Tuo on aivan musta aukko kuten olen tainnut mainitakin...

7 kommenttia:

  1. Mielenkiitoista nähdä nukkejesi "asumus", kiitos siis kuvista! Vaatehuone on kyllä todella kätevä keräilijälle, varsinkin jos ei syystä tai toisesta halua säilyttää kokoelmiaan esillä :)

    VastaaPoista
  2. Keräilijät keksii aina parhaimmat niksit! : D Tykkäsin postauksesta, hyvä tietää miten immeiset säilyttää aarteitaan. : >

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kommentista! hih, niinpä. mietin että onko tämä tylsä ja tynkä postaus mutta hyvä jos kiinnosti!

      Poista
  3. Vois itekkin ottaa osaa Miten säilytät nukkejasi- haasteeseen. Juuri eilen laitoin kaikki 11 MHta ja Bratzillaa hyllylle sillä heidän vanha asuntonsa ( ikivanha leipälaatikko) rupesi käymään ahtaaksi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D niin se vaan tila hupenee. täytyy tutkia blogiasi enemmän, kommentoin yhteen toukokuun postaukseesi ^_^

      Poista
  4. Ihana nukkehylly! Joskus oon ittekki miettiny, et mun asunto on varmaan kuin "pikkulasten taivas", kun melkein joka seinällä on hyllyssä nukkeja tai poneja. :3

    VastaaPoista