keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Post III: Jewel Sparkles

Kyllähän mulla kävi mielessä, miksi en heti ekana ostanut tätä söpöintä Lalaloopsy Girls-typyä... No nyt niitä on kolme mulla! Ostin tämän reilu viikko sitten. Surprise...
Olen aivan heikkona vaaleanpunaiseen, joten mut voi jo sen värin perusteella saada ostamaan asioita. Tämä Jewel Sparkles on vaan niin täydellisen kawaii! ^_^ Osa hiuksista vaihtaa väriä mutta en ole vielä kokeillut sitä...
 Söpöt kisupöksyt sopii erinomaisesti myös byul- ja dal-nukeille.
Arvatkaapa mun nimi! Kuvavihje on tässä!^
Kyary!!! Olin kuunnellut melkein pelkästään Kyary Pamyu Pamyun uusinta levyä ennen tämän ostoa ja sen nimi jäi jumiin päähäni, kun mietin tälle nimeä. Ja onhan se KPP:n musa nukkemaisen höpsöä ja pirteääkin^_^
 K: Kerkesin olemaan reissussakin jo... Siellä oli ihana karvamatto! Aiii että...
Yhtenä päivänä tässä Nana oli mukana ulkona.. Tosin en ottanut kuin muutaman kuvan kotipihassa... Päällä sillä on sen oman mekon lisäksi itse neulomani kaulaliina (tyyliin parasta mihin pystyn) ja J5& Licca-nukkejen raidallinen t-paita.

 Voisin ottaa joskus Nanan metsään mukaan :) 
Tätini ompeli Hatsune Mikulleni sen virallisen asun, ja menen huomenna noutamaan Mikun mekkoineen kotiin! Olen niin iloinen siitä! Mikulle ei oikein muut vaatteet sovi. Että seuraavassa postauksessa esittelen sen Mikun asun... ja nukkekokoelmani kokonaisuudessaan :)

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo Kyarun pinkki kissalemmikki! Muutenkin tosi söpön persoonallisia nämä Lalaloopsy Girlsit. Odotan jo innolla tulevia postauksia :3

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo uusi nukke, pidän pinkistä ^^ ja hyviä kuvia! Musta toi kaulaliina on kiva! :)

    VastaaPoista
  3. Todella herttaiset värit ja Kyaru on niin söpö vaaleanpunainen ilmestys! <3
    (Toi kisu ääk! >w< )
    Olisikin hauska nähdä Nana metsässä. Ja ois myös kivaa nähdä kans kuvia nukkekokoelmasta! : D

    VastaaPoista