sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Kuvia, kuvia

Ulkoiltiin perjantaina veljen kanssa; veli etsi geokätköä ja minä kuvasin Rhiannonia ihan urakalla. Oli jotenkin estottomampaa kuvata nukkea seurassa, vaikkei veli millään lailla siihen kuvaamiseen osallistunutkaan.
R: Moi, lukijat! Lähtekää mielikuvamatkalle kanssani luontoon.
(Joo, luontoonpa hyvinkin, 50m päässä puiden takana kerrostaloja, hohoh. Nimim. City Gals)
Tuolla taaempana on kepukoista kyhätty maja!  Menempäs katsomaan lähempää...
 Minulle se on kuin risulinna!


 Ketunleipiä, kukkaisvuode!
 Voi sanoa jo, että on kesä!
 Varjossakin tarkenee! ^^

 Mihinkäs sitten?
 "Nuori luonto" on heleän vihreä, kaunis...

 Mentiin geokätköilijän perässä vähän mihin sattuu.

Minä väsähdin ja jäin odottelemaan kallioille ilta-aurinkoon, kun veli etsi kuumeisesti pusikoista yhä vain sitä kätköä. Muutama lenkkeilijä meni ohitseni ja ihmetteli nukkeani ja minua... :P
 Hihihi..

R: Iik, mikä tuo on!?! Jättiläiskärpänen! Tuli yhtäkkiä ikävä sisätiloihin. Koska lähdetään..?

5 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ja upea Rhiannon!

    VastaaPoista
  2. Näitä katselee ilokseen; en osaa tänäänkään sanoa mitään järkevää. Olen niukkis-kommentoija ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista :) ei tarvii pakolla keksiä mitään mutta kiva silloin tällöin kuulla jtn että tietää että blogia todella seurataan :) ja kiva jos miellyttää!

      Poista
  3. Ihhania kuvia ja ihana tunnelma niissä!! Tekisipä mieleni haukata yksi pihlajanlehti (tuosta kuvasta). Kumpa olisi kevät! :D

    VastaaPoista