perjantai 31. heinäkuuta 2015

Perheenlisäysuutinen ja MYYTÄVÄÄ

Olen ollut pitkään tosi allapäin ja mikäs onkaan sen parempi ratkaisu kuin.. tilata uusi nukke! Hehe... Kunnollinen, hieno keräilynukke! Ja tilattu nukke on:
Dal Melize! Jipii ^_^ Minulla on tuo kortti siksi, kun Dal Melizehän itse asiassa oli Blythen jälkeen toinen nukkeni aloitettuani keräilyn; se oli minulla n. 6v sitten, möin sen vaan äkkiä pois... Tuskin edes muistan millainen nukke oli. En silloin pitänyt sen pään muodosta (outoa). Nyt haluan sen aikuisten oikeasti kokoelmaani :D <3
Se on hirveän söötti ja uskon että se sopii nukkejengiini oikein hyvin ^^ Sen oston takia minun tosin täytyy luopua monesta halvemmasta nukesta... Mietin jo MYRTIN MYYMISTÄ *dreadful*

Kiinnostaako ketään:
55e posteineen
25e posteineen
20e

Laittakaa kommenttia jos kiinnostaa, poistan s-postin sisältämän kommentin heti sen nähtyäni eli pikimmiten ja vastaan s-postiin!

2 kommenttia:

  1. Hei todellakin, Melize sopii jengiisi hienosti! Elä myy Myrttiä (jos mulla ois rahaa, tekisin kyllä tarjouksen hänestä!).

    VastaaPoista
  2. Enhän mä Myrttiä tosiaan raski myydä <3 Pikkuista peikkolastani...

    VastaaPoista