torstai 7. heinäkuuta 2016

Mustavuoren Mina pt 1

Kuvasin kerrankin ajan kanssa ja koska sää oli huono, sain olla ihan rauhassakin. On alkanut jotenkin taas arastuttaa nukkejen kuvailu viime aikoina; en tykkää siitä kun ihmiset tuijottaa niin häpeilemättä kummissaan. Ehkä täällä Pirkanmaalla ihmiset ovat rohkeampia ja uteliaampia. Ujo savolainen pelästyy :D
Mina: Terveeks pitkästä aikaa! 
Huomasitteko että mulla on uusi kesätukka nyt?
 Tässä on vanhoja juoksuhautoja Suomen sisällissodan ajoilta...
 Tässä taas on aiemmin ollut laskettelukeskus.
Minaa oli älyttömän kiva kuvata. Se ja Winky ovat ainoat Pullip-perheen nuket nykyään mulla... Möin Kotorin vähän sen jälkeen kun möin Coran. Myönnetään että Coraa on ehkä pikkuisen ikävä..! 
 Loitsukirjan äärellä...
 Nuo saappaat on Hasbron Anna-nukelta ^_^ Sopivat hyvin Minan tyyliin.

4 kommenttia:

  1. Ihana nähdä kuvia Minasta, hän on kyllä yksi suosikeistani omien nukkien ohella <3

    Meillä on vaan satanut ja olen ollut kuumeessa (oon edelleen) eli ulkokuvaamiset edelleen vasta tulossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kurjaa, parane pian :( <3 saisi kyllä kesäilmat taas palata suomeen! ulkokuvaamisessa on haasteita.. kiva kun tykkäsit postauksesta ^_^

      Poista
  2. Ompa kauniita kuvia! Metsän, puun ja kaarnan sävyt sopivat tosi hyvin yhteen hiuksiensa ja vaatteidensa kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) olin itsekin tyytyväinen lopputulokseen.

      Poista