sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Aaliyah

Mulla on nyt käytössä tabletin ja älyluurin lisäksi ikivanha läppäri. Tällä on hieman helpompaa käsitellä kuvia vaikka taitaa olla huonompi teholtaan kuin nuo muut laitteeni. Näytössä kuvien värit näyttävät hailakkailta niin olen saattanut muokata niitä liiankin värikkäiksi..? :D Kunnon säätämistä! Tällä kertaa vähän postausta Aaliyahista aka Project Mc2 Brydenistä.
Aaliyahilla on herkät kasvot, eloisa ilme ja ihanat tähtisilmät ^_^ En silti ole kovin ollut inspiroitunut hänestä jostain syystä...Hän ei jotenkin löydä omaa tyyliään!
Näissä kuvissa Aaliyah on siis stock-asussaan; mun mielestä tuo toppi sopii paremmin Hermionelle. Vaatteet on siistit mutta legginseissä ja shortseissa ei pysty istumaan joten siitä miinusta... 
Sillä aasialaisella Project Mc2-nukella on vähän samanlaiset legginsit myös; jos vielä ostan jonkun näistä, sen ostan seuraavaksi, sillä on todella upeat kasvot ja tyyli..!
Aaliyah on melkein suloisempi kuin Hermione! Todella realistiset piirteet.  Mulle tulee hiukan mieleen Michael Jacksonin tytär Paris; jäänväriset silmät ja tumma hipiä.
 Vuosien takainen huuto.netistä ostettu Barbien takki sopii melko hyvin Aaliyahille.
 ... etenkin noihin kenkiin ja legginseihin se sopii!
Ja jotain lainattua myös Bratzeilta ^_^

Mulla on kauheasti kuvia karmealta lokakuulta ja haluan toisaalta julkaista niitä, mutta toisaalta tuntuu ettei niistä ole sanottavaa. Ehkä teen vielä postauksen pari niistä kuvista mutta sitten voisi suosiolla siirtyä eteenpäin :D Haluan unohtaa koko paskan lokakuun.

3 kommenttia:

  1. Nyt kun sanoit niin kyllä muuten muistuttaakin Parista :D Bryden on kyllä minusta aina ollut yksi nätimpiä tummia nukkeja joita olen nähnyt, silmät ovat niin kauniit

    VastaaPoista
  2. Bryden silmät on niin lumoavat <3 Tykkään muutenkin tästä koko ProjectMc2:n tyylistä tehdä näitä nukkeja.
    Saako näitä nykyään muuten jo Suomesta vai ulkomailtako tilasit?

    VastaaPoista