torstai 23. maaliskuuta 2017

Winky-pullaposki ja Kaunotar

Uusi musta peruukki oli jonkun aikaa Winkylla, nyt se on Alanalla. Parasta näissä Pullip-perheen nukeissa on ehdottomasti tuo miten helppoa ja hauskaa niiden tyylin muuttaminen on. Varmaan nuo mun neidit tulee vielä monen monta kertaa näkymään täällä blogissa eri peruukilla. Mikä sopii btw Winkylle teistä parhaiten..? Jos niitä edellisiä edes muistaa...
Winky-raukalla on jotain likaa kasvoissaan, onneksi se lähti pois meikinpoistoaineella..! Wednesday Addams-vibat :D
Alanalla on isompi pää mutta ihan yhtä sama peruukki mahtuu sillekin:
Alanasta kuoriutui todellinen kaunotar! <3
Alana Rose on 17-vuotias valokuvamalli.
Tuo maastokuvioinen takki paljastaa että kokoelmiini on eksynyt nyt Project Mc2 Camryn! Ostin sen pääasiallisesti vaatteiden takia mutta olin kyllä jo kauan aikonut hankkia ko. nuken muutenkin. Pettymys oli kyllä että tuolla 2nd wave Camrynillä oli semmoisen kämmenet että ei niiden kanssa voi pitää oikein muita vaatteita kuin talvisia. Siitä lisää myöhemmin...
 Tähän hashtagit #kfashion ja #ulzzang :DD
Mulla oli juuri ja juuri pokkaa kuvata Alanaa vilkkaalla kadulla keskustassa. Ensimmäisen ääneen huudetun kommentin se poiki mulle: "Mitä sinäkin siinä mittailet?" Öö tota... En keksinyt hämilläni comebackia :D Kyseessä luultavasti oli joku aamupäivästä jo tissuttelun aloittanut tapaus.
Alkaapas tuo mun 8v sitten neuloma pipo olla jo nuhjuinen! Se on ollut tosi kovassa käytössä :D Monenkohan nuken päässä se on ollut... Aika monen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti