torstai 27. huhtikuuta 2017

feministi-lohari

now i can
roar
i scream out loud
out of my lungs, with all my strength
all the pain i've been carrying inside and 
suddenly i feel just a little bit lighter.

- Korpin runo -
Tämän kuluneen vuoden aikana olen kasvanut vuosia. Naiivi tyttö punaiset lasit silmillä saavutti viimein kokoikäisen unelmansa vuosi sitten. Pääsi naimisiin. Luuli että siitä se onni alkaa. Vaan ei! Ei se oo niin... Onnellisuus ei koskaan riipu toisesta. Tietenkin olin kuullut sen tuhannen kerran mutta ei sitä vaan silti voinut käsittää tunnetasolla... koska olin niin rikki. Ja halusin uskoa viimeiseen asti että musta tulee onnellinen kun saan miehen. Toisin kävi. Mutta jotain hyvää siitä tuli. Mun patoumat ovat alkaneet nousta pintaan, oon alkanut vahvistua, viisastua ja... ylipäätään tajuta elämää ja itseäni enemmän.
Kuvaamisen lisäksi mä saan voimaa kirjottamisesta ja eritoten Musiikista. Nyt mun ns. voimabiisejä on olleet One Girl Revolution (teinivuosien voimabiisi myös), Hailee Steinfeldin Love myself, Bebe Rexhan Me, Myself and I ja You don't own me Gracelta. Jos catcy tyttöpoppi iskee niin suosittelen :D Itse pidän eniten indiestä ja alternativesta mutta joskus noi simppelit poppisbiisit on just PARASTA musaterapiaa.
And I'll be everything
that I wanna be
I am confidence in insecurity
I am a voice yet waiting to be heard
I'll shoot the shot bang that you hear round the world

And I'm a one girl revolution

Some people see the revolution
but most only see the girl
I can lose my hard earned freedom if my fear defines my world
I declare my independence from the critics and their stones
I can find my revolution I can learn to stand alone
Tuo turkoosi on naaras. Mikähän sen nimi oli... Taisin ostaa sen 5 vuotta sitten. Ehkä se saa uuden nimen. Ehdotuksia? :D Se ja Kalkaros ei tule toimeen. Huomatkaa että naaras karjuu ja Kalkaros vain murjottaa. Tässä voisi olla yksi still-kuva mun ja mun eksän avioliitosta. Vaikka eksä hoiti karjumisesta 90%.
Tuollainen siisti koriste löytyi Sokokselta vaikkei ole Halloween-kausi eikä se ollut edes ale-korissa. Parhaita nämä täysin randomit löydöt! Siisti rekvisiitta goottiaiheisiin kuviin.
Mina Margot ja korppi on kavereita...
Ehkä tuo kallo kuuluu Minan kauan sitten menehtyneelle rakastetulle... Ja Mina rakasti häntä niin että säästi kallon. Tai sitten se oli arkkivihollisen kallo?! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti