sunnuntai 24. syyskuuta 2017

i have no life..

Oscar on ollut minulla vasta vähän aikaa mutta sillä on jo kolmas peruukki. Mikä sopii teistä sille parhaiten?
A.


B.
vai
C.

Itse pidän eniten tuosta mohair-peruukista koska siinä Oscar on poikamaisin. Oscarin ensimmäinen peruukki on nykyään Winkyllä...
Aina kun voin huonommin, mua ahdistaa ja hävettää entistä enemmän ihmisten tuijotus ja asenteet nukkekuvausta kohtaan. mutta jotenkin kun mä saan sen vain aloitettua uppoudun siihen niin täysin, etten juuri näe ketään ympärilläni.
 Ja ulkona nyt vaan saa niin paljon parempia kuvia kuin sisällä että on pakko uskaltaa..!
 Heh, nämäkin kuvat on otettu ruuhka-aikaan lähellä yliopistoa, liikenne oli aika mieletön!
 Oskua vähän ujostuttaa. Se haluaisi piileksiä puiden katveessa koko photoshootin ajan...
Tuntuu että ei taas ole muuta elämää kuin nämä nuket. Erosta on aikaa ja elämä on taas tasaisen tylsää. Olen tuntenut itseni melko yksinäiseksikin viime aikoina... Olen introvertti ja parhaiten viihdyn yksin mutta jotain vastapainoa sille yksinololle välillä tarvitsee. Onhan sitä vaihtelua välillä mutta aika harvoin... Tarviin niin muutosta elämään.
Joskus tuntuukin siltä että ovatko nuket jotain puuttuvien ihmissuhteiden korvikkeita??? Kun seurustelin ja olin naimisissa, ne eivät olleet niin tärkeitä. (Paitsi sitten kun kaikki suhteessa alkoi mennä päin helvettiä, hain lohtua harrastuksista).
Jakaako kukaan tuntemuksiani..?
Moi.

1 kommentti:

  1. Ihana nukke! Minusta peruukit a ja c sopivat parhaiten. Hyviä kuvia! Hienoa, että uskallat kuitenkin kuvata ulkona! Kaksi viimeistä kuvaa ovat minusta upeimmat! :)

    VastaaPoista