sunnuntai 21. lokakuuta 2018

Loputonta keräilyä

Luulin ensin jääväni ilman Incredibles 2 Violet action-nukkea, mutta niitä tulikin lisää Toysrusiin, niin tilasin heti itselleni yhden. 
Nukke oli kuitenkin pienoinen pettymys... Jotenkin tuo vartalo vain on niin huonokuntoisen rimpula ja ihmeellisen mallinen. Hiusten laatu on ihan jees (ei ainakaan Monster High'lta tuttua rasittavaa liimaisuutta) ja kasvot ovat todella suloiset ja onnistuneet mutta muuten nukke oli aika blöh. Jotenkin ei ole inspiroinut ollenkaan toistaiseksi.
Equestria Girls Classic-nukeista olen yhtäkkiä alkanut pitämään paljonkin. Pitkään en osannut päättää mitä mieltä olin niistä. Hankin Sunset Shimmerin ja heti perään vielä myös Rarityn, ne ovat noista classic-nukeista lempparini. 
Suloisen Rarityn ilme on lempeä ja utuinen; vaaleansinisen ja lilan yhdistelmästä vaatteissa en kauheasti pidä mutta ihan kiva tuo vaatekappalekin.
Luultavasti kuvaan Rarityä ulkona vasta lumen tullen; toistaiseksi olen ottanut siitä muutamia kuvia vain sisällä. Neitosen päällä ihana Little Twin Stars-paita (Prismasta)..
.. ja Shibajuku Girls-nuken hamonen.
Sunset Shimmeristä en mitenkään erityisesti EG-leffoissa ole pitänyt mutta tämä nukke on söpö. Siinä on jotain meridamaista, kaipa se on tuo virne ja punaiset hiukset.
Classic doll vs. EG Minis-figuuri! Molemmat on kyllä yhtä söpöjä omalla tavallaan.
 Sunset Shimmerhän oli täydellinen valokuvamalli ruskan parhaimpana aikana...
Omien vaatteidensa lisäksi sillä on päällä näissä ulkokuvissa Oscarin (Isul Mao) musta takki.
 Täällä mä oon..! Catch me if you can.
Mietin vielä Fluttershyn hankkimista, mutta saattaa olla että mun classic-nuket jää näihin kahteen. Paitsi toisenlaisen Rarityn saattaisin kyllä hankkia! <3 Nyt mulla on kuitenkin ihan toiset lelusarjat (monikossa, voi kauheaa) kiikarissa. Tästä keräilystä vaan ei tule loppua! Nyt vielä joulumarkkinat alkaneet niin uusia keräiltäviähän piisaa. 

2 kommenttia:

  1. Sinussa ja Violetissa on kyllä jotain samaa näköä. Ja ihana tuo Little Twin Stars-paita!

    VastaaPoista
  2. Minkä nuken tuo Little Twin Stars -paita on vai onko se jonkun nuken vaatesetistä?

    VastaaPoista