torstai 6. joulukuuta 2018

Happy Independence Day, Finland!!

Mulla oli tuossa semmonen lyhyt ammatillinen tutkimusjakso (kuntoutuksen ensimmäinen vaihe) ja se meni ihan mukavasti. Oli juuri oikea aika mennä siihen. Pysyin kyllä aika etäällä muista kuntoutujista, mutta en nyt täysin eristäytynytkään kuin nuorempana. 
Mukana meikkipussissa oli molempina päivinä yksi L.O.L. Surprise-figuuri. Ne oli mun onnenkalut tai stressilelut, kuntoutuskaverit :D Yllä Lux...
... tässä Cosima. Ja tietenkin eri meikkipussi myös! Heh, mukavinta koko tutkimuksessa käymisessä oli asukokonaisuuden valinta reppua ja meikkipussia myöten.
Näitä tarra-albumeita mä olin vähän kaivannutkin kaupoille, kun aiemmin olin nähnyt vain tarrapakkauksia. Oli niin edullinen että ostin empimättä. Aika turhakehan tämä on mutta uutena L.O.L.-fanina kuitenkin sorruin.
 Uusia L.O.L.-pallukoitakin tuli tällä viikolla taas ostettua ja myös yksi kalliimpi "kapseli".
Sain ensimmäisen kaksoiskappaleeni, tuo pieni "Cleopatra". Ihmeen hyvä tuuri mulla onkin ollut näiden kanssa, kun olen ostanut älyttömän monta ja silti vasta nyt tuli kaksoiskappale.
Tässä kolme uusinta kaveria. Nyt olen alkanut innostua enemmän myös L.O.L.-lemmikeistä, varmaan kun nukkeja on jo niin monta. En ole vieläkään saanut goottityttöä, joten metsästys jatkukoon! Lemmikeistä se pöllö ei olisi pöllömpi. (eh eh)
BR-Leluissa kohtasin iloisen yllätyksen kun Shoppies World Vacation Sara Sushi oli ilmaantunut myyntiin. Joskus näitä odottamattomia ylläreitä vaan tulee ja ne piristää tavattomasti. Luulin jo että tämä nukke meni multa sivu suun, kun se oli joka paikassa loppuunmyyty jossain vaiheessa.
Melkein kiljahdin ääneen... :D Ja postasin siitä heti Instagramiin. (Ei anneta sen sisäisen lapsen kuolla!) Tämän neidin hiukset ovat todella ihanat. Ja Japani <3
Ostin myös World Vacation Zoe Zoomin kuten taustalta näette. Zoe löysi jo uuden nimensä mutta Sara Sushi etsiskelee vielä...
Tänään aion koomata pyjamassa sisällä. En ole nukkunut kunnolla neljään yöhön! Viime yönä nukuin kyllä jo hieman paremmin, mutta vielä se univelka vaan vaikuttaa... Menin aivan ylikierroksille kuntoutuksesta, oli niin jännittävää ja uudenlaista!
Bubbleisha toivottaa maagista, säihkyvän hyvää itsenäisyyspäivää kaikille suomalaisille.
 Terkut myös Dubbylta ja Babooshkalta... :D Näitä on muuten vähän hankala ja kiusallista kuvata sen takia että täytyy mennä ihan kontalleen maahan!
Mutta ainakaan niiden hiukset eivät mene laukussa sekaisin ja vaatteetkin on aina moitteettomasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti