keskiviikko 17. huhtikuuta 2019

The most wanted.. and the little spring witch

Voitte varmaan kuvitella miten onnessani olin, kun kahdeksannesta Poopsie Sparkly Critters-tölkistä paljastui lohikäärme Singe: ultra rare ja minun kuin monen muunkin lemppari critter. Sanoin että ostan näitä niin kauan kunnes himoitsemani lohikäärme tulee. Noh, kaksi mun lempparia puuttuu vielä että... :D Mutta voin ottaa nyt ns. rennosti näiden keräilyn kanssa. 8th time is a charm?
Poopsie Sparkly Critters Singe (joka sai nimekseen Rimeon) on todella suloinen pieni lohikäärme kaikkine yksityiskohtineen ja hohtavan vihreine värineen. Tätä on ilo valokuvata! Toinen sen "käsistä" on tosi löysä (sama juttu mun Rainbow Brightstar-critterillä) mutta jospa se nyt ei irtoaisi tai menisi rikki. Näillä ultra rareilla taitaa olla enemmän slime-jauhetta sisällään, se ei millään meinaa loppua!
Rimeon ihmettelee parvekkeen oven kynnyksellä olevaa lunta. Tuntuu olevan tosi innoissaan.
 Olen miettinyt tämän ripsien lyhentämistä mutta en kyllä ainakaan näin pian uskalla. 
Aww, on se kyllä niin lemppari! Tämän lisäksi tykkään erityisen paljon Jappu-apinasta eli ensimmäisestäni. 
Heti kun näin Witchay Babayn tiesin että se inspiroisi minua valokuvaamaan. Se on popular ei yleisimpiä tässä sarjassa, muttei osunut minun kohdalle ilman Face-kirpparin apua.
Tyty sai nimekseen tosiaan Amabel. Tässä se lentelee yötaivaalla... Taustana käytän yhtä avaruuskirjan sivua.
 Kylmässä Amabelin otsaan ilmestyy pieni tähti.
Tykkään noitaneitosen tyylistä älyttömän paljon koska se on lähellä omaa tyyliä. 
Amabel in gloomy, dangerous wastelands... 
"Heiiii, nyt piti olla kevät!"
"... Vielä minä sen kevään esiin taion!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti