perjantai 24. toukokuuta 2019

Vaihtelu virkistää

Mulla on ollut joskus käytettynä ostettu vauvanukke (nostalgiamielessä, samanlainen kuin lapsena), omistan myös Kaalimaan Kakaran. Jossain vaiheessa keräilin myös Disney Animators' Collection-nukkeja; nykyään minulla on niitä vain yksi ja sen saanee jossain vaiheessa veljentyttäreni. Isommat vauva- tai taaperonuket ovat siis olleet aina lähellä sydäntäni siinä missä vaikka muotinuketkin, tosin ehkä nyt viime vuosina vähän vähemmän, koska ne eivät inspiroi valokuvaamismielessä niin paljon kuin keräily- tai muotinuket.

Kun kotikaupunkini lelukauppaan ilmestyi myyntiin Llorens-nukkeja, katselin niitä ensin kaukaa uteliaana. Kiinnostukseni kasvoi ja sitten olikin pakko ostaa ensimmäinen. Ei ollut vaikea päättää, minkä valitsen. Kaksi nukkea oli koko hyllyllisestä nukkeja ylitse muiden heti ensi silmäyksellä.
Tässä uusi nukkeneitini paketissaan. Se on 35cm ja vartaloltaan Disney Animators'-nukkejen kaltainen eli voi pitää niille tehtyjä vaatteita (joita minulla on vielä varastoissani muutamia). Mainittakoon että keskivartalo on kankainen.

(EDIT: Olin mitannut nuken aiemmin väärin.)
Tässä lähikuvaa kasvoista. Jostain syystä kännykkäni kamera ei näytä noita pisamia aina, se valottaa kuvia liikaa. Ei ole häirinnyt aiemmin, täytyy tutkia asetuksia ^^'  (Koskahan mä saan hommattua oikean kameran!)
Näitä tyttösiä on erivärisillä hiuksilla ja punatukkainen oli heti suosikkini, lähinnä söpöjen pisamiensa takia. Myös tuo maastokuvioinen takki oli todella hieno.
On mukava kuvata välillä isompaa nukkea. Tämä on jopa hätkähdyttävän eläväisen näköinen kasvoiltaan mikä joidenkin mielestä on varmaankin outoa. Minä tykkään! Tämä neiti on pakko viedä metsään kuvattavaksi heti kun sää sallii!
Nimeksi tuli Amma. Nyt haluaisin ostaa sille lisää vaatteita!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti