torstai 17. lokakuuta 2019

Ihanuuksia

En ole aikoihin harrastanut spontaaneja heräteostoksia joita ennen tein liikaakin. Viime aikoina kun on tullut kovaa tahtia uutuuksia jotka heti päätyy ne nähtyäni ostoslistalle olen vain ostanut tilipäivän tullen sen jonka  eniten sillä hetkellä ja sekunnilla haluan. On toki plussaa että impulsiivisia ostopäätöksiä ei ole tullut tehtyä vaan todella suunniteltuja ainoastaan. Hyvissä heräteostoksissa on kyllä myös oma taikansa.
Tässä kuussa on tullut hankittua upea keräilynukke Proudly Pink Barbie ja lisää ihania Lol Omg-nukkeja. Tyyriitähän ne ovat ja on pitänyt laittaa nukkeja senkin takia myyntiin, että en ihan nälkään kuole, mutta on nämä mulle vaan niin lempiasia maailmassa! :D They're worth it! Ja täytyy shopata hiki hatussa ennen joululahjakautta, kun sitten joulunpyhien jälkeen kauppojen leluhyllyt ammottavat taas tyhjyyttään.
Proudly Pink Barbie on ensimmäinen Silkstone Barbieni. Olen pitkään halunnut tällaista mutta aiemmin ei ole osunut kohdalle vaatetukselta ja tyyliltään minulle sopivaa.
Neito on upean yksityiskohtainen ja hentoinen, tuntuu melkein posliiniselta. Vintagetyylinen elegantti neitonen sai luonani heti paketista päästyään rokimman vaatetuksen ylleen. Kummasti puen aina nuken kuin nuken samantyylisiin vaatteisiin... 
Sitten Lol Omg-tylleröihin. Ostin Lady Divan samana päivänä Barbien kanssa. Arvoin Royal Been ja sen välillä pitkään, mutta Diva voitti. Se vaan sopi sen hetkiseen muudiin paremmin.
Siinäpä kaksi pinkkiä rakastavaa diivaa! Tuo turkki on niin upea, että jo sen takia mun oli pakko saada Diva :D Turkki tulee varmasti olemaan vaikka kuinka monen nuken päällä, kovassa käytössä.
Royal Been ostin myös ja se on oikeastaan enemmän mieleeni kuin Lady Diva. Koko nukke tuntuu jotenkin 1. aallon Lol Omg-nukeista laadukkaimmalta mahtavine hiuksineen, yksityiskohtaisine vaatteineen ja koruineen.
Hän on royal, totta vie!
 Ja sitten tylleröistä uusin eli Winter Disco-sarjan upea Crystal Star. Se kotiutui mulle eilen.
Moni nukke sai vaihtaa paikkaa jotta sain Crystal Starin alustoineen mahtumaan hyllyyn. Tuo hyllyn järjestely on alituista hommaa... Olen ihan tyytyväinen asetelmaan jonka sain aikaiseksi.
Olen myyty. Crystal Star on täydellinen, satumainen lumikuningatar! Nimesin sen Lilidooriksi.
Mietin jo näiden laittamista "erikoispaikalle" lipaston päälle Pullip-perheen tilalle ja siirtäväni Pullipit syrjempään katon rajaan. Minä myös möin yhden Pullipini (Regeneration Fanatican eli Minan) saadakseni Crystal Starin ^^' Ei kyllä kaduta lainkaan! Pullipit ovat olleet mulle out jo pitkän aikaa. Tietenkään en myy niitä kaikkia pois, eivät ne kokonaan koskaan sydämestäni lähde, mutta fokus on siirtynyt niistä pois. Ne eivät inspiroi kuvaamisen suhteen juuri lainkaan enää joten kaksi Pullipia riittävät mulle mainiosti.
Seuraavana tähtäimessä ovat Winter Disco-sarjan muut nuket. Tuskin maltan odottaa..!

2 kommenttia:

  1. Nuo OMG -nuket ovat niin ihania! Olen yrittänyt joka kaupasta metsästää Royal Bee:tä. Mistä sinä omasi löysit/tilasit? ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Niinpä, tosi hienosti suunniteltuja jne! Ostin sen Lelukauppa Partasesta. Prismassakin näitä pitäisi olla ja uskoakseni Citymarketeissa. Nopeasti tuntuvat loppuvan kaupan hyllyiltä.. jospa löydät omasi!

      Poista