keskiviikko 4. maaliskuuta 2020

Kuulumisia...

Mulla sattui semmonen tuuri että sain oman työhuoneen vaikka olenkin vaan harjoittelija. Noh, oon hyödyntänyt tuota etua myös nukkeilun kannalta. Huoneessa on älyttömän hyvä valaistus (oman kämppäni lamput on surkeita ja en osaa vaihtaakaan niitä) joten mulla on ollut lopulta joka päivä joku nukke/nukkeja mukana töissä :D Suurin syy on siis se kun siellä saa niin hemmetin paljo tarkempia kuvia otettua. Onhan niistä nukkeloista toki muutenkin iloa ja turvaa jos sattuu olemaan vähän huonompi päivä menossa... mutta ne kuvat. 
Kuvaan tosiaan kaikki kuvani kännykällä ja megapixeleitä ei ole kuin se perus 13mt niin tarvitsee hyvän valaistuksen että kuvan on siedettäviä.
Kuka muistaa Cutie Popsit? Instagrammiani seuraavat jo tietävätkin tämän neidin elleivät muuten jo tienneet:
Cutie Pops Candi jonka tilasin ulkomailta joskus jonkun ystävällisen nukkeilijan avustuksella. Näin muistelen? Siitä on n. 8 vuotta. Monta vuotta tämä värikäs pakkaus oli kaapin perukoilla. Pari kertaa mietin jo sitäkin että laitanko myyntiin mutta onneksi järki voitti. Tämä on sen verran erikoislaatuinen että ei kannata myydä. Kuitenkin kaduttaisi ja mistäpä saisin uuden :D
 Ja tosiaan n. 5v jälkeen tämä inspiroi taas. Aivan ihana! Rainbowcore on niin mun juttu nykyään. Ennen olin all about black & ghouls, en enää :D
Lol Surprise-brändi on varmasti osaltaan vaikuttanut mun makuun. Olen kyllä aina pitänyt ääripäistä, joko pikimustaa tai räväkän värikästä on pitänyt olla päällä jne.
Tää cyberpunk-innostus on kyllä mennyt yli äyräiden viime aikoina :D Neon-värejä, edm:ää ja silleen.
Tein uhkarohkean (?) päätöksen avata Snowliciouksen eli Linnin letit. Se kampaus oli söpö mutta jostain syystä se ei silti napannut. Nyt Linni on liihotellut hiukset pitkinä ja vapaina kuvissani...
Vähän on alkanut tehdä mieli kokeilla Didolle jotain uutta kampausta. Näin tosi kivan kampauksen Instassa... Will see.
Dollie aka Brie sai vesikäsittelyn vihdoin hiuksilleen ja ne asettuivat vallan mukavasti. Jostain syystä valkoinen puoli suoristui enemmän kuin musta vaikka mustaa kastelin enemmän yrittäen saada puolet mätsäämään. No anyway.
Nämä L.O.L. OMG-tyttöset ovat kaikki tyyleiltään kovin erilaisia; mua ihastuttaa aina ensin se kaikkein silmiinpistävin ja sitten toiseksi eniten se, joka on lähellä omaa tyyliä. Rakastun kahteen aina ensi silmäyksellä. Ekassa sarjassa ne oli Swag ja Neonlicious, Winter Discossa Cosmic Nova ja Snowlicious, 2. sarjassa Candylicious ja Alt Grrrl.
CANDYLICIOUS! Tämä on niiin jpop/jfashion. Rakastan! Ilahduin suuresti kun neiti Candylicious ja muut tulivat kotikaupunkiini jo helmikuun alussa. Yleensä siinä kestää juurikin sen 2-6kk että uudet julkaisut suuresta maailmasta tulevat Suomeen. Kiitos Instagrammin hype oli suuri jo pari kuukautta ennen näiden nukkejen kotiuttamista :D Ja täytyy sanoa että laatu ei petä, yksityiskohdat ihastuttavat ja kokonaisuus on täysi kymppi!
Jo pakkaukset ovat erittäin miellyttäviä silmille, "monipuolisia" (niistä saa kuvausrekvisiittaa mukavasti; on suloisia kuvituksia, peili jne). Candyliciousin pakkauksessa minua viehätti erityisesti Lalaloopsy-yksityiskohta:
 Aikoinaan tuli ostettua pari Lalaloopsya ja mini-Lalaloopsy on mulla vieläkin olemassa.
Sitten tämä Alt Grrrl
 Se on Grunge Grrrlin isosisko... Paljon ysärivaikutteita, grungea, TYKKÄÄN!
(Takki Isulin...)
Vähän ensin uhoilin että ostan vain kaksi nukkea 2. sarjasta mut just joo :D Pitihän mun ostaa myös Miss Independent:
 ... JA Busy B.B: 
Oon erityisen ihastunut etenkin Miss Independentiin!
 Sitä on ollut ilo kuvata. 
Hän sai nimekseen Whimsy.

Kuka uusista L.O.L. OMG-tyttösistä on suosikkisi? 

3 kommenttia:

  1. Kummityttö ohjasi tänne... ihan uus maailma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi, tervetuloa! sori että nyt vasta kommentoin. olen nykyään enemmän aktiivinen tuolla instagrammissa, sitä tulee liiankin ahkerasti päivitettyä tällä samalla nimellä eli nukkebuumi :) tämä onkin ihana maailma tämä nukkeilun maailma!!

      Poista
  2. Moi! Voitko kuvata Shopkins shoppies -nukkeja vierekkäin LPS Blythe -nukkien kanssa, jossa näkee niitten kokoeron?

    VastaaPoista