keskiviikko 1. huhtikuuta 2020

Hellurei ja hellät tunteet!

Nyt onkin tullut oltua aktiivisena blogin puolella tässä semikaranteenissa. Olen päiväkirjaanikin alkanut kirjoitella useammin kuin vuosiin. Kaipaan juttuseuraa ja tekemistä, ja toisaalta on myös kirjoitettavaakin enemmän kun tämä poikkeustilanne herättää ajatuksia. Muutenkin ollut sellainen olo että olen tienristeyksessä minkä takia tulee pohdittua enemmän asioita sinne päiväkirjaan.
Lukijoissa tuo viime postauksen korona-aihe ei näköjään herättänyt puhetulvaa, ei ole intohimoisia koronasta jupisijoita teissä siis :D Se on hyvä vaan. Mulle tuo aihe on ollut liikaakin obsessio. Nyt on kyllä alkanut vähitellen kyllästyttää uutisten jatkuva kyttääminen. Riittää kun katsoo ne kerran pari päivässä.
Tilille tupsahti rahaa ja kävin Prismassa jo aamusta. Hyvä kun sain nukahdettua illalla, kun oli pitkästä aikaa jonnekin meno tiedossa! Jotenkin tuo reissu tuntui huolestuttavan raskaalta... Kuntoni on laskenut huimasti talvesta. Mulla on aktiivinen, krooninen suolitulehdus että se vaikuttaa siihen osaltaan mutta on syytä myös laiskuudessa. Olen liikkunut ihan liian vähän.
Ostin Prismasta kolme Fantasy Friends-pakkausta; kaksi uutta tuli, toinen niistä tuplana. Eli ensimmäinen kaksoiskappale tuli nyt, se oli tuo ampiaistyttö Honey B. ja aion laittaa sen myyntiin jossakin vaiheessa huuto.nettiin. Ihan vähäsen harmitti, kun violetteja suosikkejani Penelopea ja Electraa ei tullut vieläkään... Ne ovat painoltaan keskiluokkaa eli niiden saaminen on tosi vaikeaa jatkossakin.
Honey B. sai jo uuden nimen: Amni. Amni Ampiainen :D Tässä se poseeraa kaveriltani saamien pajunoksien kanssa<3
Olen miettinyt että leikkaisin joltakin näistä tytteistä ripset lyhyiksi. Fantasy Friends-pojilla on mielestäni paremman pituiset ripset. Nuo tyttöjen räpsyttimet ovat liioitellun pitkät. Etenkin Lady Dotsille sopisi lyhyemmät ripset koska ne menevät hölmösti otsatukan päälle. Lady Dots ei kuulunut suosikkeihini mutta tykkään siitä kyllä. Sen värit ovat tosi kivat, punainen ja violetti kun kuuluvat lempiväreihini. Hiusten malli ei ole ihan niin mieleeni.
Kai Chroma on tosi suloinen pipossa! Toisin sanoen se sateenkaariläjä sen pään päällä ei oikein iske :D
Uskallanko vielä ostella näitä? Tuntuu siltä, että on pieni pakko :D En halua luovuttaa ennen kuin olen saanut vähintään yhden suosikin, Penelopen tai Electran. Mietityttää vain, saanko myytyä kaksoiskappaleita. Alussa en ainakaan ole myymässä niitä alehintaan, että reilun parinkympin hintaan laitan ne piakkoin myyntiin.
Seuraavana onkin tulossa postaus sitten näistä L.O.L. OMG-tytteleistä. Tilasin niitä kaksin kappalein tänään Lelukauppa Partaselta tänne kotia lähelle. En viitsi käydä keskustassa pelkkien nukkien takia ^^' Postituskulut olivat joka tapauksessa 0e koska tilasin yli 100e:lla että mikäs siinä! Eipähän tarvitse raahata nukkeja paria sataa metriä enempää!

All for now, plz jättäkää kommenttia! :D Oon yksinäinen!

4 kommenttia:

  1. Minun piti jättää kommenttia viime postaukseen, mutta olin sillä hetkellä laiska kirjoittamisen suhteen ja sitten koko asia unohtui. Korona kyllä puhuttaa meillä täällä kotonakin ja vaikuttaa tottakai jokapäiväiseen elämään, en keksi siitä muuta sanottavaa. :/

    Ootkin shoppaillut kunnolla! :) Minäkin olen netissä haikaillut vähän kaikkea "turhaa", mutta olen myös yrittänyt säästää rahaa, jos tulee joku hätä tai pakollista ostettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo shoppailin ihan yhtä ankarasti ku aina ennenkin :D käytän melkein joka kuukausi saman verran nukkeihin tms. ^^'

      Poista
    2. No, ne tuovat sulle iloa. :) Nuket on kyllä ilahduttaneet nyt kun on enimmäkseen tullut oltua kotona. Eikä niillä tarvitse edes "leikkiä", riittää, että ne vain ovat ja sievistävät hyllyä. ^^

      Poista
    3. jep, niiden kanssa on aina tekemistä! <3 ja silmäniloa!

      Poista