keskiviikko 28. huhtikuuta 2021

L.O.L. Surprise OMG Sweets & Spicy Babe

Ensi näkemältä en kauhean innostunut ollut näistä kummastakaan. Olivathan ne söpöjä ja vaatteet hienoja mutta ei vaan jotenkin napannut. Nykyään mun estetiikkaa on enemmän neonvärit, cyberpunk ja toisaalta grunge. Nuorempana rakastin goottiestetiikkaa enemmän, mulla oli myös pinkkivaihe vaikka pinkki ei koskaan ole oikein sopinut mulle... 

No mutta ihastuin näihin kahteen Opposites Club-jäseniin hitaasti. Nyt etenkin Spicy Babe on ehdottomasti mun yksi suosikeistani.
Mua jännitti nyt enemmän kuin aiemmin OMG-nukkepaketteja availlessa. Yhä enemmän on alkanut ilmenemään vikoja näissä kalliissa nukeissa, joita et näe ennen kuin olet ne ostanut. Taso on alkanut siis jo laskea hieman? Toisaalta olen monen muun aikuiskeräilijän tapaan ylitarkka, suorastaan pakko-oireisen tarkka. Noh, Sweets näytti ihan hyvältä; ei hiukset niin täydelliset olleet mitä Instagramissa ja YouTubessa oli näyttänyt, mutta close enough.
Spicy Baben hiukset näyttivät puolestaan siltä kuin nukella olisi leikitty. Tästä kuvasta se ei niin hyvin käy ilmi. Aloin heti laittamaan niitä kuntoon, niin paljon asia minua kismitti. No, kasvoissa sentään ei ollut mitään virheitä.
Molempien näiden vaatteet ja asusteet saavat pelkkää plussaa. Todella yksityiskohtaisia ja laadukkaita, trendikkäitä, ihastuttavia. Taas sellaisia että huolisin päälleni itsellenikin. Tuo Sweetsin takki! Eikö ole syötävän söpö! 

Spicy Baben takki muistuttaa takkia joka minulla oli 2000-luvulla. Tässä on jotain 2000-lukulaista muutenkin. Rokkipimu se taitaa enemmän olla mitä gootti... Tuollainen sydämenmuotoinen punamusta laukkukin multa löytyy :) Siksi Spicy Babe tuntuu enemmän omalta.
Rokkipimu sai nimekseen Elvira. Hän on päästä varpaankärkiin TÄYDELLINEN.
Sitä on myös Sweets eli Sugar. Suloinen, enkelimäinen..!
Kumpaa tiimiä edustatte, Sweets vai Spicy Babe? :) 

4 kommenttia:

  1. Pidän molemmista. Aika siistiä, että sinulla on samanlainen laukku, kuin nukella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ei se ihan identtinen ole mutta tosi lähellä. :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia!
    Omistan itsekin Spicyn, joka on luultavasti oma all-time-favoriteni, mutta täytyy myöntää että että Sweetskin on todella nätti.<3

    VastaaPoista