sunnuntai 19. joulukuuta 2021

Sydämen sulattava Harry Potter-nukke

Spin Masterin Wizarding World: Harry Potter-tuotteet ovat vieneet mun sydämen täysin <3 Ne ovat melko edullisia ja niissä ei ole yksityiskohtia samalla lailla kuin L.O.L. Surprise- tai Rainbow High-sarjojen nukeilla mutta ne ovat NIIN söpöjä. Ja koska HARRY POTTER. HP Fandom. 

Mua ei edes haittaa että Harrylla ei ole "oikeita" hiuksia. Eipähän ainakaan mene tukka sekaisin vaan pysyy ihan mintissä :D Näiden korkeus on n. 20cm eli ovat melko pieniä.

Harry on kliseisesti lempparini Potter-hahmoista. Mulla on toki muitakin lemppareita mutta Harry on jotenkin ihana, samastuttava, vakava, kovia kokenut. Rakastan! Pitäisi hankkia juhlapainokset, jotka MinaLima on kuvittanut. Ne kuvitukset ovat kerrassaan valloittavia ja osa on pop up-kuvia.
Tuon nassu on niin KAWAII!
Tämä poju on kyllä varmasti yksi lempparinukeistani nyt. Ja Spin Masterin nuket ylipäätään ovat mun top5:ssä :D Yksinkertaisuudestaan huolimatta.
Tässä tämänhetkinen The Boy Who Lived-kokoelmani. Helppo sanoa mikä on suosikkini. Tuo QPosket-figu on myös ihana, eikö!
Mulla on tapana pukea melkein kaikki mun nuket emo-tyyliin/gootiksi tai jotain. Harrylle se sopii!
Isulin paidat ovat isoja mutta söpösti istuu kumminkin. Mitäs olette mieltä tästä söpöstä pojusta?

1 kommentti:

  1. All my life I've never seen anything that works as fast as the Dr.Okosodo spell. I am from New Jersey and my name is Angela after contacting Dr.Okosodo so I started to believe the saying that every coin has two sides. When my lover abandoned me, he swore never to return to me, but thank God, through Dr. Okosodo's help, I have my lover back to me within 48 hours and I also want other people who are with the heart. party get in touch with Dr. Okosodo through these details below which are via email: ( Drokosodo647@gmail.com ) or via ( Whatsapp at +2349050443678 ), then you can see the wonders of Dr.Okosodo

    VastaaPoista