lauantai 16. huhtikuuta 2022

Suloiset Rainbow Junior High-nuket

Mulla kesti aikaa sisäistää että uudet IG:ssä tiuhaan pyörivät Ruby-, Poppy-, Sunny-, Jade-, Violet- ja Skyler-nuket olivat uudenlaisia, pienempiä RH-nukkeja, tarkemmin ottaen Rainbow Junior High-nukkeja. Otankin usein nukeista tarkemmin selvää vasta kun aavistelen että niiden ilmestyminen Suomessa on lähellä :D Koska oon niin malttamaton! Ja muutenkin, mitä suotta liian aikaisin.

Noh, minä päräytin ostaa niitä heti kerralla kolme. Ensimmäisenä ihastuin Jadeen - tuo laastari nenän varressa on söpö yksityiskohta! Mutta sitten lämpenin nopeasti muillekin.     
Sunny tuntuu olevan suosituimpia. Sillä on mielestäni onnistunein asukokonaisuus. Parhaimmat yksityiskohdat, harmoninen mutta silti veikeä ja omaperäinen.
Promokuvissa Ruby, joka on muuten suosikkejani, oli pettymys mutta ihastuin siihen kun näin sen livenä. Sen kasvot ovat niin suloiset <3 Ruby on ehdottomasti nyt mun suurin suosikkini näistä. Sen vaatteet meni vaihtoon melkein heti (ei sinänsä mitään vikaa mutta hieman tylsät net on).
Parempi, eikö?
Oikeastaan tykkään jo nyt näistä pienemmistä enemmän kuin alkuperäisistä, isommista RH-nukeista. Ne ovat jotenkin söpömpiä ja koko on "kompakti". Kasvot on onnistuttu saamaan näyttämään vähän nuoremmilta mitä lukioikäisillä tyttösillä. Rakastuin!
Miinustakin täytyy antaa niin hiusten ohuudesta. Ei ole yhtä tuuheat pehkot mitä alkuperäisillä! Kaljuja kohtia on... Mutta kaikki ei voi olla täydellisesti :D
Pakko vähän mainostaa että sain elämäni ensimmäisen valokuvanäyttelyn aikaiseksi ja se on nyt nähtävillä Lelukauppa Partasessa. Oon kiitollinen heille tästä tilaisuudesta <3 Tämä on ollut yksi elämäni tavotteista... :)
Tunteet on olleet ristiriitaiset; huomio on tuntunut samaan aikaa mukavalta ja ahdistavalta. Sitä on tottunut elämään niin piilossa katseilta. Eikä noissa kuvissa edes vilahda mun naama! :D No, semmosta se on... Seuraavan näyttelyn aikaan oon jo konkari :D Jos sellainen siis tulee mutta se on aika mahdollistakin.
Takaisin nukkeihin..! Pitihän minun saada vielä myös Violet Willow... Eli nyt mulla on kaikki lempparini <3 Violetinkin asu meni heti vaihtoon, se on mielestäni liian "kypsä" junior high-ikäiselle. ViVin yllä siis tässä L.O.L. OMG-huppari.
Parasta näissä on se että ne voi pukea melkein minkä tahansa nuken vaatteisiin! Koko on niin "standardi". Rainbow High-nukeilla ei koskaan mitenkään mielettömän upeita vaatteita ole mun mielestä ollut... Siinä suhteessa L.O.L. Surprise OMG vie voiton mennen tullen, ne yksityiskohdat..! Noh näiden kohdalla ei sitä ongelmaa sitten ole. Toki OMG-nukkejen vaatteet jotenkin menevät myös isojen RH-tyttöjen päälle mutta se saattaa vähän venyttää niitä ja kiinni ne ei takaa mene...
Pikku-Violet ison kanssa <3 Rakastan älyttömästi niiden hiuksia, en yleensä älytön violetin ystävä ole ja se ei sovi mulle, ainakaan tuollainen vaalea mutta nukkejen hiuksissa jotenkin mielettömän kaunis.

Mitäs mieltä olette näistä? Kuka on suosikki..? ^_^ Loppuun vielä Ruby-kuva, hän näyttää että kyllä ne lollien vaatteet mahtuu hänelle :D

1 kommentti: