perjantai 1. heinäkuuta 2022

Figuurikeräilyä ja "kauhunukkeja"

Mulla on tapana innostua trendeistä monta vuotta myöhässä. Tai oikeastaan monesti äkkiä innostunkin mutta uskallus ei riitä jos juttu on aivan jotain uutta mulle. Pelasin 2 vuotta sitten Pocket Campia mutta en uskaltanut edes lisäillä ihmisiä kaveriksi siellä :D Pitkään oon myös pyöritellyt mielessä että hmm olispa kiva pelata sitä "KUNNON" Animal Crossingia mutta kun en oo koskaan omistanut Nintendoa tai mitään muutakaan pelikonetta. Nyt oon jo siinä pisteessä että oon googlaillut Nintendo Switchin ja pelien hintoja :D Hiljaa hyvä tulee... (en muuten saanut tasattua tätä tekstiä vasemmalle.)

2 vuotta sitten ei Suomesta tainnut saada mitään Animal Crossing-oheistuotteita... No nyt saa ja hurahdin Friends Doll-figuihin <3 Mulle on jo viisi alle kuukaudessa kertynyt. Ensin tilasin Flickin ja Chrissyn "kokeeksi". No tykkäsin niistä ja niiden kuvaamisesta heti niin sittemmin oon ostanut niitä lisää.

Haluaisin hankkia Nintendo Switch Liten ja päästä pelaamaan sitä "kunnon" Animal Crossingia. Pocket Camp on kyllä viihdyttänyt hyvin jo pitkään. Maailman söpöin pelikonsepti!!!!!!!!
Kuopion Pelihuone Gameoverista löysin sopuhintaan ihanan Minni-figuurin. Vintagea, LÖYTÖ.
Kuvasin sitä heti sinä päivänä kun sen ostin. Tällainen on Minni Hiiri mielessäni.
Sitten hieman harvinaisempiin hahmoihin...
Jotkut muistavat The Muppet Shown. Minä muistin sen hämärästi. Vuosia oon postaillut kuvia siitä Tumblrissa. Vihdoin ja viimein mulle tuli vastaan Miss Piggy- ja Kermit The Frog-figuurit. Olin ylenonnellinen siitä!!!!!!!!

Niin inspiroivia!!!!!
Living Dead Dolls on uusin obsessioni... Tai ei se nyt niin kamalan uusi ole, sain 2v ensimmäiseni, LDD Minis-Sadien. Nyt vihdoin löysin järkevällä hinnalla isokokoisen ja sen mukana tuli mini-Bedtime Sadie. 
No, rakastuin tietenkin liikaa näihin ja nyt on jo tulossa 2 muuta LDD-nukkea... Enpä ihmettelisi jos mulla olisi vuoden lopussa näitä 10. 
Tämän nimi on Calico. Se tuli lemmikki-Muzzyn kanssa. Sen kuvia en oo vielä koneelle ladannut. Näette ne @nukkebuumi Instagramissa.

That's more like it. Tämä tyyli on Calicolle passeli. Saa nähdä nimeänkö myös sen uudestaan.

Ps. A, voidaan kai me keräilijäkamut olla jos ei muuten? :) Toivottavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti