torstai 11. toukokuuta 2017

Ondinen ihmiselämä

Päivitin vihdoin ja viimein nukkeneitieni esittelysivua, kun oli motivaatiota ja aikaa. Käykäähän kurkkaamassa :) Muita nukkehahmoja-sivu on tosin ihan päivittämätön vielä.

Söpö Ondine on kauhean vähän näyttäytynyt blogissa koska mä en vaan pidä sen turkoosista tukasta vaikka väri kaunis onkin. Ei inspaa! Blythe, ensirakkauteni koko nukkeharrastuksessa, ansaitsee hyvän peruukin... Pitää siis tilata Winkylle uusi peruukki taas kun se sen peruukki meni nyt pysyvästi Ondinelle >__<
 Nämä ensimmäiset kuvat on otettu talvella ja Instagrammissa niitä julkaisinkin...
 70s Show-girl <3
Ondinehan on ollut merenneito, mutta nyt se päättänyt että haluaa olla lopullisesti ihmisen hahmossa. Se koki jotain todella ikävää merten syvyyksissä, joten se otti ja pakeni, jätti meren kokonaan ja haluaa vain unohtaa kaiken. 
Ondine on tavallaan niin kuin minä. Ostin sen kun olin onneni kukkuloilla, pilvilinnoissa ja umpirakastunut. No, sitten kävi miten kävi. Tunnen olevani vuosia vanhempi yhtäkkiä (oli jo aikakin toisaalta), kyyninen ja pettynyt mutta viisaampikin. Pastellilasit on poissa silmiltä :D
Meinasin mennä kuvaamaan Ondinea tuohon lähelle luonnonsuojelualueelle, mutta enpä sitten jaksanutkaan. En ole osannut muuton jälkeen levätä juuri yhtään niin olen koko ajan ihan väsynyt ^^' Mulla on myös kortisonikuuri juuri nyt ja se aiheuttaa unettomuutta... Että vointi on aika perseestä mutta kyllä se tästä! :D
Kela saisi vähän pistää vauhtia toimiinsa (en saanut asumistukea koska se meni vanhalle vuokraisännälle, niin olen persaukinen) että pääsisi harrastamaan shoppailuterapiaa :D Vähän uutta materiaa ja hups, ex-mies on poissa mielestä taas vähän aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti