lauantai 6. kesäkuuta 2020

Shopkinsin lumoissa

Suomessa ei oikein ole näkynyt uusia Shopkins-leluja pitkään aikaan. Mielenkiintoni niitä kohtaan oli melkein huvennut, mutta kun uutuuksia viimein ilmestyi kotikaupunkini lelukappaan se nostatti pienen Shopkins-buumin. Ja Kindi Kidsit! Isot taaperoversiot Shoppies-hahmoista ovat viimein tulleet Suomeen! Olin varma ettei ne koskaan tule Suomeen, onneksi olin väärässä! Pidin niitä saavuttamattomina, mutta nytpä mulle on tulossa kaksi sellaista ensi viikolla. Happy early birthday to me! xD
Prinssi Rowen Ruby oli ehdoton lempparini kaikista pienistä Happy Places Royal Trends-figuureista. Varmaankin se on suosituin noista, erottuu joukosta. Niitä oli vain yksi kappale Partasellakin kun taas tyttöhahmoista oli useampi kappale samanlaista.
Ostin myös yhden tytön. Oli tosi vaikea valita, kaikki olivat yhtä söpöjä :D Mikään ei ollut ylitse muiden.  
Tämä oli helppo. Poneja on kaksi, tämä pastellinen on Gemicorn. Ei tarvinnut harkita sekuntiakaan. Tähän ihastuin kuvissakin jo aika päivää sitten.
Mukana tuli pieni ryppyinen checklist... Liimasin sen leikekirjaani (mulla on jo melkoinen kokoelma noita checklistejä!)
 On se vaan söpö. Mieleeni tulee Rowen Rubysta The Little Prince, joka on yksi vaikuttavimmista kirjoita joita olen lukenut.
 Queen Beehave ja Gemicorn <3 Nuo kuningattaren hiukset on ältsin kivasti muotoillut, myös takaa.
Satumainen!
Ostin käytettynä Shopkins-setin, yksi setin nukke oli todellinen #goals mulle, eli tuo ylläoleva Gemma Stone. Se tulee näyttämään upealta talvisessa metsässä!

Setin mukana tulee myös Rainbow Kate, ihastuttava koska kaikki "sateenkaarinenhan" on IHANAA.
Tilasin Kindi Kidsit XS-Leluista. Vähän jännitän onko saamillani kierot silmät. Netissä on jonkun verran näkynyt hassusilmäisiä yksilöitä mutta ainakin amerikkalainen fellow keräilijä lohdutti että ei ole nähnyt yhtään viallisia kaupoissa... Nämä ovat varmasti söpömpiä luonnossa, otan niiden valokuvaamisen uutena haasteena :)


Suomesta saa neljää Kindi Kidsiä mutta on niitä yli 6 varmaan jo olemassa... En ole täysin kärryillä. Tilasin Marsha Mellown ja Peppa-Mintin. Mietin ensin Donatinaa mutta Peppa-Mint voitti sittenkin, koska sillä on erilainen ilme kuin Marshalla ja Donatinalla. Tuo panta häiritsee minua, muistuttaa liikaa sarvia. Se ei sovi saparoiden kanssa. Heivaan luultavasti pannan aika nopeaa kaapin perukoille :D Kiva päästä kokeilemaan mitä nukenvaatteita nämä voivat pitää.

Mitäs mieltä olette noista Kindi Kidseistä? Yay or nay? Mä oon myyty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti