perjantai 19. kesäkuuta 2020

The Mandalorian: The Child-figuuri

Tämä noin 16-senttinen The Child-figuuri lieventää kovaa Yoda-kuumettani hieman odotellessa niitä vieläkin parempia julkaisuja. Kun huomasin että tämä oli jo heti saatavilla, ei tilaamista tarvinnut harkita oikeastaan yhtään :D Jokainen noista The Child-leluista/figuureista näyttää hieman eri ikäiseltä, Mattelin iso pehmo ehkä nuorimmalta. Vaikkei sillä ole jalkoja, se on ehkä lempparini kaikista eri versioista, sen nassu on niin lutunen..! No mutta ei siitä sen enempää, mennään tähän nimenomaiseen lapsoseen nyt :D
Olihan tämä Suomesta ostettuna vähän ylihinnoiteltu ehkä mutta kyllä tämä melkoisen laadukas on! Tuntuu tosi lujalta. Kasvot ovat yksityiskohtaiset ja kuvaukselliset, ja lasiset, tummat silmät lumoavan upeat; harmi vain en saa otettua niistä selkeää kuvaa, niin tummat ne tosiaan ovat. Muovinen kaapu häiritsee mua hieman, mutta muuten olen tosi tyytyväinen. Pää kääntyy ja kallistuukin hieman eri suuntiin, mikä on hyvä kuvaamismielessä.
Kädet taipuvat myös mukavasti ja kämmenet ovat vähän eri asennoissa (toisella Yoda voi tarttua vaikka kynään!)
Jämäkkä muovikaapu mahdollistaa toki sen että tuo alien-taapero pysyy pystyssä melkein missä vaan, jopa kapealla puunrungolla. Elikkä luontokuviin tämä on mitä mainioin! Pehmo-Yodat ovat varmasti tässä mielessä haastavampia.
 Onko söpömpää kuin vauva-avaruusolennot!! No ei! xD
Lähikuvissa hän näyttää vähän pelottavalta:
Tällä nimenomaisella lapsifigulla voi siis ottaa synkempiäkin kuvia, ei huono ollenkaan. Vähän alkaa jo Halloween-kuumetta nostaakin mulla, en panisi pahakseni jos kesä olisi jo ohi :D Kyllästyin alle viikossa tuohon paahteeseen! (Kämpässäni on reippaasti yli +30 aina kesäisin...)
Mitäs olette mieltä tästä figusta tai vauva-Yodasta ylipäätään? :) Löytyykö lukijoista faneja? Mä oon niiiin myyty, eikä se ollut yhtään yllättävää, scifi, avaruusolennot ja kaikki ylisöpö kun ovat lähellä mun sydäntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti