torstai 10. syyskuuta 2015

Just chillin'

 
Olen erittäin ihastunut noihin Funkon vinyylifiguureihin ja hankin sitten tässä pari uutta Rainbow Dashin kaveriksi. Olen harkinnut pitkään Twilight Sparklea mutta tietenkin nyt kun tein ostopäätöksen, niitä ei enää ilmeisesti saa... Pidän noista figuista koska ne on eniten lähellä MLP-sarjan piirroshahmoja. Huikean hieno toteutus! <3
Keltainen Fluttershy on suloinen poni, mutta eiköhän se ole hömppä-Pinkie Pie joka on mulle nro yksi. Se hahmo on vaan supersöpö ja älyttömän hauska ^^ En meinannut ensin raskia ostaa sitä koska tässä kappaleessa oli huomattava tehdasvika (hännän saumoissa "halkeama") mutta en sitten kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta.
Friendly Frecklesin kollari sopii upeasti harmaapäiselle Sohville :) <3 Camilla taas hengailee yllä pyjama päällä musiikkia kuunnellen.
S: Mä oon nallefani! Mulla on nallehame, nallehattu, pehmonalle... Minkä fani sinä olet, kissojenko?
C: No jaah... En mä eläimiä taida fanittaa. Enemmänkin bändejä kuten Nirvanaa, Garbagea...
Heeei, Kotorille ja Camillallekin pitäisi tehdä profiilit! Taitaa tuo Camilla olla vanhempi Sohvia ainakin, pitää googlailla onko Blytheillä ns. virallista ikää annettu :)
Harkitsin jo vakavammin Myrtin myymistä eräänä iltana koska koko kesäni on ollut tosi tiukka (ja edelleen jatkuu sama kituutus) minusta johtumattomista syistä (mutta nuket? öööh xD). Mutta mietin kyllä vielä asiaa..! Pyytäisin varmaan 50-55e siitä posteineen, vaikka sen kroppa onkin kipeästi vailla vaihtamista. Mohairperuukki ja kasvot ovat kuitenkin hyvässä kunnossa.
Nuket chillailee viltillä valmistautuneena syksyyn ^_^ 
Sohvi: Pidettäisiin joskus lemmikkieläinpäivä. 
Camilla: Mutta kun kaikilla ei ole ainakaan vielä lemmikkiä.
Kotori: Ja mitä järkeä siinä on kun olemme melkein aina yhdessä muutenkin?
S: Niin joo... Totta. Isommat tytöt eivät kyllä useinkaan ole meidän kanssa. Ja Camilla on uusi jäsen.
C: Siivouspäivä voisi kyllä olla tarpeellisempi!

2 kommenttia:

  1. Mäki tykkään tosi paljon Pinkie Piesta :D mun mies vihaa yli kaiken Pinkieta ja jos Pinkie tulee ruudulle niin kuuluu kyllä murinaa miehen suunnalta xD Hän toimi muuttomiehenä tähän päivään asti niin huvittava tarina tulee mieleen Pinkiestä: he menivät tyhjentämään jonkun kämppää, tämä pariskunta oli ihan hulluna kanssa lelukeräilyyn ja tää nainen erityisesti rakasti.. Pinkie Pieta! :D haha joo random

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D uskon että PP ei oo mikään miesten suosikki :D random mutta hauska aina kuulla noita keräilijäkohtaamisia ^^ se yhdistää meitä! :D

      Poista