lauantai 19. syyskuuta 2015

Olen katsonut Ginger Snaps-leffoja ja inspiroitunut vaihteeksi ihmissusista. Aiemmin vampyyrit on mennen tullen päihittäneet ne mun "tilastoissa" mutta ehkä vampyyrileffoja on jo liikaakin tullut nähtyä (ja True Blood sen viisi kertaa ^^' ). Kuvailin vähän ihmissusisiskoksiani yhdessä... Olisipa muillakin ghouleilla pikkusiskoja <3
Mielestäni tuo Ghoulian raidallinen bodysuit sopii erinomaisesti Clawdeenille. 
Pesin kylmällä vedellä Ghoulian hiukset, kuten kommenteissa mainitsin, ja onnistuin jotenkin pelastamaan ne. Piti kyllä latvojakin leikellä:
R.I.P. Lab Partners-Ghoulia... Ei susta enää kuvaamiskelpoista nukkea saa :(
 C: Hei, enks ookin söpö? ^^ Mä olen kuvaamiskelpoinen, olenhan!? Sain asun lainaan Rhiannonilta.
 Se baskeri ei kyllä sovi mun päähän T___T

Ensikuuntelussa tänään Lana Del Reyn uusin levy. Mikä pettymys se onkaan! Sen eka albumi oli todellinen helmi, toinen sen kopio, tämä uusin kopion kopio eli samoilla linjoilla mennään ja entistä väsähtäneemmin. Ei mitään uutta! Camilla on eri mieltä :D
C: Ihanan unenomainen!
No, oli siinä pari ihan hianoa biisiä... :-3

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia. Sääli että Ghoulia päätyi lopulta lähes kuvauskelvottomaksi :( Pirun liima!

    Camillalle sopii Rhiannonin vaatteet todella nätisti. Nuo silmät menevät kiinni jotenkin todella viehkeän näköisesti. Sama linjoilla olen Honeymoon -levystä: tyyyyllssääää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)) jooo... onhan se osittain itseni vika kun menin keittelemään vaikka se tukka ei täysin liimassa edes ollut. nooh, onneks mulla on freaky fusion- ja basic-ghoulia ;) ahneella on paskanen loppu??

      joo olisi kiva kustomoida niin että blytheni silmät myös PYSYVÄT kiinni. nythän siitä narusta täytyy pidellä että voi napata kuvan siitö silmät kiinni. silmät kiinni blythet ovat todella suloisia :)
      voi voi kun inspiroituisi jostain muusta teemasta se ldr iänikuisen retron romantiikan & lolita-teeman sijaan! alkaa toistaa itseään :/

      Poista