sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Kuvatarina ja sekalaisia poseerauskuvia

 Winky: Oho! Jopas me nukuttiin pitkään!
 ... nähdessään Minan ja Coran: Minä tiesin! *kuiskaa kiihtyneesti*
Mina: Niin minkä tiesit?
W: Että avaruusolentoja on!
Cora: Me ollaan vampyyreitä.
W: Mutta jos vampyyreitä on, niin on kyllä avaruusolentojakin!
 Toska: Ja minä olen mansikkakeiju!
W: Eihän sinulla ole edes siipiä.
T: Ääh, se on vain hämäystä, huhu.
Kotori: Minä olen Muumilaaksosta! *ylpeästi*
W: Eikö sekään ole fiktiota?!
T: Minä en kyllä usko tuota! Että olisit muka Muumilaaksosta. Ei sinua ole siinä televisio-ohjelmassakaan näkynyt.
K: Minä en halunnut olla julkkis.
T: Todista.
 K: Minulla on sieltä kuva.
*pitkä hiljaisuus*
 T: Mutta tämähän on piirrustus! Olen ehkä vasta seitsemän, mutta en minä tyhmä ole!
K: Mutta se perustuu tositapahtumiin. Muistoon.
W: Ehkä me luotetaan suhun, Kotori. 
T: ... 
M: *hymyilee huvittuneesti*
Tässä on lähikuva näistä muovipuukengistä (hihi), ja kuten huomaatte Winkyllä on jalassa polvisukat, ei sukkahousut (itse luulin sukkahousuiksi kun mistään vaan ei löytynyt kunnon tarkkaa informaatiota koko nukesta). Hartiahuivi ei kyllä pysy kunnolla harteilla, pitänee laittaa neppari sen kärkiin että pysyy. Winkyn peruukin kunto ei ole paras mahdollinen mutta niinhän aina stock-peruukeissa... Dal Melize tosin on poikkeus! Mulla on jo toinen sellainen kierroksessa ja molemmilla erinomaiset peruukit. Luulen että Winkyn peruukki rispaantuu latvoista äkkiä. Yritän olla leikkaamatta sitä polkaksi ellei se aivan muuta muotoaan.
 Camilla sporttaa boho chic-tyyliä tässä, hyvin sopii sille tuo liivi ainakin :)
 Punapäät...
 ... kertaa kolme! Ihmiskolmikko; ainoat "oikeat ihmiset" nukkejengissä :)
Winky kihisee jännityksestä ja innostuksesta uusien ystävien keskellä...
 Loppuun kuvia uudesta neidistä kamujen kanssa ja itsekseen!
Sooo cute T___T
 Nuuni tapansa mukaan hieman ujosteli Winkyä alussa eikä uskaltanut pukahtaakaan. 
 Loppujen lopuksi näistä kahdesta tuli ystävät. Siellä jo hihitellään!
EIIII, Tuutikki!!! Tottelematon, utelias riiviö.
 Nämä kaksi voisivat olla melkein sisarukset!

2 kommenttia: