keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Kuvatarinaa kahdesta ystävyksestä


Howleen on Elinorin eli Ellin luona kylässä.
 Nämä tytskyt on bestiksiä ^_^
H: Aivan ihana tää sun uusi löhöilytuoli..!
E: Täti lähetti New Yorkista!
H: Mäkin haluan tällaisen! Hei muutes, näytä millanen se sun tiara on päässä.
 E: En oikein tykkää käyttää tätä. Ei ihan mun tyyliä... Tippuukin koko ajan. Onhan se ihan näytti kyllä...
 H: Oii, näytät tosi söpöltä se päässä! Pikku prinsessa. Kyllä se sulle sopii paremmin kuin mulle sopisi.
Howleen on lähdössä syyslomareissulle muutamaksi viikoksi Keski-Eurooppaan perheensä kanssa ja aikoo jättää lemmikkisiilinsä hoitoon Ellille. H: Muista sitten että "toisin kuin yleisesti kuvitellaan, siilit eivät juo maitoa." *mukailee Ultra Bran laulunsanoja* Myöhemmin:
H: No joo... mun täytyy nyt lähteä. Bussi lähtee ihan pian. Mennään ensin bussilla Helsinkiin ja siitä lennetään Itävaltaan. Minkä tuliaisen tuon sulle? Haluan ostaa jotain kun jäät hoitamaan mun mussukkaakin..!
E: Voithan sinä tuoda jotain itävaltalaista juustoa, jos viitsit! Mielellänihän minä hoidan söpöä pikku lemmikkiäsi!

THE END.

Aion shoppailla huomenna lisää Monstereita :P Yhden. Tai kaksi? Elissabatin ainakin :D

2 kommenttia:

  1. Hauska tarina! Toivottavasti Ellin ja siilin yhteiselo sujuu hyvin ja Howleenin matka on ikimuistoinen~
    Tykkäsin miten oot sisustanut Ellille oman kodin, ja kuvakulmat sopi tarinan kulkuun. ^w^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Uraru :) Harmittelen aina sitä miten vähän oon onnistunu löytämään rekvisiittaa nukkekuviin. On noita jonkun verran onneks vuosien varrella kertyny nyt :)

      Poista