tiistai 6. lokakuuta 2015

Mansikkakeijun ikävä päivä

Toskalla on taas jäänyt pukeutumiset puolitiehen, pyjamanhousut vielä jalassa.
 "Hei, tytöt, leikittekö mun kanssa?"
Sohvi: Me halutaan leikkiä kahestaan tänään! 
Kotori: Kysy jotakin muuta.
S: Kysyitkö jo Camillaa?
T: Se on päiväunilla!
K: No entä Mina???
T: Mina..?
M: Mm... Noh?
T: Voitko leikkiä mun kanssa? Sohvi ja Kotori ei halua.
 M: Minulla on jännittävä kirja kesken, en malta nyt lopettaa. Olen pahoillani, Toska, vähän myöhemmin!
 Seuraavaksi Rhiannonin luo vaikka kaukaa näkee jo että hänkin on "kiireinen".
 T: Rhiannon, voitaisko..?
 R: Ei nyt! Haluan olla yksin... En ole juttutuulella.
T: Entä jos leikitään pantomiimia..?
R: Ei.
Pikku-keiju huokaisee syvään ja lysähtää surullisena istumaan. "Ai niin Serenalta vielä voisi kysyä!"
 Serena kuuntelee musiikkia kännykästään loikoillen keittiön pöydällä. Hyvässä käytössä meikäläisen pöytä!
 T: Serena! Sinä olet viimeinen toivoni! Leiki minun kanssa!
Mutta eipä saanut Toska-parka leikkikaveria Serenastakaan. On nämä muut nukkeneidit vähän vanhempia kuin Toska; raukka on ihan ulkopuolinen!
T: No minä leikin sitten yksin! *loukkaantuneesti*
 Toska, poseeraapa mulle!
Se ilostui peruukinvaihdosta hieman. Ja tilaan sille ehkä ihan uuden, mohair-peruukin! ^^

6 kommenttia:

  1. Joskus sitä on vaan kiva köllötellä pyjamahousuissa koko päivä, jos ei tarvii lähtee minnekään :D
    Tällasista shooteista mä tykkään <3 Joka nukke pääsi omana itsenään esiin.

    VastaaPoista
  2. Tiedätkö mistä saisi tilattua kivoja peruukeita Dal-nukeille? (Mulla on paypal eli voin siis tilaa ulkomailtakin) olen koittanut etsiä esim. ebaystä, mutta ei sieltä löydy oikein mitään ja mun Dal kaipaisi kipeästi uutta tukkaa :<

    Ja tää tarina oli kiva, saat sun nukeista niin eläväisiä jotenkin, tuntuu kuin ne olisi oikeasti elossa! :) Toska on niin söpö sekä vaalealla että punaisella peruukilla, en osaa päättää kumpi on parempi c: Ja oi että, Mina on älyttömän kaunis! En voi lakata ihastelemasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo koskaan tilannu ulkomailta.. oon tilannu aina mollamaniasta tai ostanu käytetyn facen eri kirppareilta. leeke on ilmeisesti suosituimpia jälleenmyyjiä, mollamanian peruukit on sieltä. kilala on uus suomalainen nettikauppa/kauppa jossa on pullippeja ja peruukkeja yms. sit ebay on varmaan halvin ja varmin, laajin valikoima?

      Poista
    2. Kiitos vinkeistä, käyn kattomassa noista paikoista! :)

      Poista
  3. Toska pikkuinen! Tykkäsin tarinasta, olet saanut nukkejen luonteet hyvin esille.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kommenteista ^^ Kiva että tykkäsitte!

    VastaaPoista