sunnuntai 21. elokuuta 2016

Postaus2: Monchhichi-kuume nousi jälleen

Hei, mitä mieltä olette kannattaako täällä kirjautua tuohon Adsenseen? Tietääkö kukaan..? Olisi tietenkin siistiä jos voisi tienata vähän rahaa tällä blogilla :D Mutta jos mainokset vain karkoittavat lukijoita, se olisi tietysti vaan huono juttu.
Tämä avaimenperä-Monchhichi on uusin löytöni pari viikkoa sitten Kuopion reissulta... :-3 Olin jo pitkään ollut kyllästynyt noihin (annoin jätti-Monchhichinkin veljenpojalleni) mutta tämä mini-kokoinen apinalapsi sulatti sydämeni! Niin söötti ^_^
Otin avaimenperän pois tästä, en kuitenkaan koskaan pitäisi sitä laukussa tms koska pelkäisin että se katoaa tai menee likaiseksi :D Niin aina käy!
Maileg-hiiren pikku sängyssä <333 Tässäpä tämänhetkinen Monchhichi-"kokoelmani":
Se on kutistunut kahteen (Bebichhichi minulla myös on, jossain...)!
Monchhichi on melkoinen nostalgialelu, vaikkei samalla tavalla juuri minulle kuin Kewpie. Mulla ei koskaan ollut omaa Monchhichia kun olin lapsi mutta muistan nähneeni näitä esim. lastensairaalassa ym. Sittemmin aikuisena hurahdin näihin täysin ja olen melkein joka koossa omistanut näitä. Olin jo pitkään ollut kyllästynyt noihin (annoin jätti-Monchhichinkin veljenpojalleni) mutta tämä mini-kokoinen apinalapsi sulatti sydämeni. Haaveissa olisi tällainen tyttönen:
Noille on olemassa kyllä niin paljon ihastuttavia vaatteita, voisin keskittyä niiden metsästykseen seuraavaksi... Vaikka Suomesta niitä varsinaisia Monchhichi-vaatteita ei kyllä saa. Jotkut mollamaijojen ym vaatteet sopivat toki noille, joten olen onnistunut löytämään jonkun verran vaihtovaatteita.
20-senttiselle apinalapselle sopivat Kewpien vaatteet ja Byulin & Dalin hatut. <3 Pitäisi kuvata joskus luonnossa näitäkin. Olen nähnyt söpöjä kuvia Monchhicheista luonnossa seikkailemassa, inspiroivia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti