torstai 25. elokuuta 2016

Vauvakuume!

Mulla on joku älytön lapsuusnostalgia tullut avioliiton myötä! Tämä uusi Monchhichi sai nimensä lapsuuteni ihka ensimmäisen nuken mukaan: Minttu.
 Ja toinen nimi Eve tulee myös lapsuuteni leikeistä veljeni kanssa. Minttu-Eve siis tässä.
Samannäköinenhän se on kuin isopoika-Monchi joka mulla oli joskus aiemmin, annoin sen ihanalle veljenpojalleni... Mutta nuo tupsut!
Myönnän, että potemani vauvakuume sai osittain mut ostamaan tällaisen lutuisen ison Monchin jälleen. Se vaan kasvaa... Eikä helpotu kun katselen tuttujen lapsien kuvia Facessa puhumattakaan veljenpojasta joka on 6kk ja aivan valloittava!
Jesse Pinkmanilla on rokimpi tyyli tällä kertaa. 
Siis ihan tosi: olenko ainoa suomalainen keräilijäaikuinen joka näitä fanittaa?!? Miten se on mahdollista? En usko että olen :D
Älä nyt kuorineen sitä popsi, Minttu!

Hyvä päikkärikaveri: 
 ... kun mies on jossain, milloin missäkin... Baby Bornin paidassa (ostettu huuto.netistä):
On se vaan söpö.

5 kommenttia:

  1. Olen täällä Turun suunnalla katsellut Lelukauppa Casagrandessa tuota isoa Monchia ja monesti miettinyt, että kiikuttaisin sen kassalle.. Muttakun siitä alkaisi taas niin hirveä keräysvimma ja uusia kun ei saisi tällä hetkellä syntyä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :D siinä vimmassa onkin pitelemistä. Tsemppiä! :D Onpas lelukaupalla siellä kiva nimi :P

      Poista
  2. Voi miten ihana tuo Monchi on!❤
    Itse olen tuollaisella pienellä joskus leikkinyt ja isoja ulkomaitten lelukaupoissa nähnyt, mutta koskaan ei ole tullut sellaista ostettua.
    Postaile taas pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit postauksesta ja kiitos kommentista :) Uutta postausta on tulossa pian.

      Poista
  3. Voi miten ihana tuo Monchi on!❤
    Itse olen tuollaisella pienellä joskus leikkinyt ja isoja ulkomaitten lelukaupoissa nähnyt, mutta koskaan ei ole tullut sellaista ostettua.
    Postaile taas pian!

    VastaaPoista