tiistai 16. elokuuta 2016

Tuutikin ja mun vuosipäivä

Pitääpä nyt hehkuttaa tuota nukkejakin rakkaampaa! Tuutikkia! Vuosi sitten haimme Tuutikin maalta... Luulimme sitä silloin vielä pojaksi, mutta kun vein sen leikattavaksi selvisikin että se on tyttö :D Lekuri joka rokotti Tuutin ei osannut näemmä myöskään sanoa kumpi se on, vaikka minusta se tarkkaan Tuutikkia katsoi. Nyt viimein olen tottunut ajatukseen että mun kissa onkin pikku typy eikä poika! 
Tuutikki on älyttömän villi ja huomionkipeä mutta arastelee minua lukuunottamatta kovasti ihmisiä, varsinkin miehiä, mikä taitaa olla yleistä kissoilla. Tuo Alpacasso on sen uusi lempilelu, ennen ykkönen oli värikäs yksisarvinen :D Tuota Walter Whitea Tuutikki kanniskelee ympäriinsä kuin pentua tai painii sen kanssa hurjasti. Minun vaavi se on, Tuutikki <333 
 Sitten ulkokuvia Alessa-neidosta takapihaltamme! 
 Se bongasi mehiläisen... *mykistynyt*
 Alessa viihtyy varjossa.
:DD
Tuutikista tuli hetkeksi ulkoileva kissa mutta sitten se karkasi pihasta niin tuli ulkoilukielto. Nolo oli jahdata sitä naapurin pihassa! En kestäisi ajatusta että sille kävisi jotain joten pidän sen sisäkissana... Kyllä se pari kuukautta tyytyi pieneen pihaamme! Eilen se rohkaistui koettelemaan rajojaan ja menetti ulkoiluoikeudet.
Siitä on noin vuosi kun hurahdin Bratzeihin ja olen taas ollut näistä vähän kiinnostuneempi. Lähinnä noissa kiehtoo muodikkaat vaatteet ja kiva oheistilpehööri.
 Serena, ensimmäinen Bratzini.
 Ostin Anttilan alesta Jaden vaatesetin, jossa tuli nuo korkkarit mukana ^^ 
 S: Siinähän lukee melkein Bratz!
 Merida Jaden mekossa!
Tulipas sekalainen postaus taas kerran. Kännykkäni hajosi (heti kun olin maksanut sen viimeinkin, kesti 3v), joten en ole voinut uusia kuvia näpsiä... :( Kauheat viekkarit! Tämän postausken kuvat ovat jo melko vanhoja. Onneksi noita kuvia löytyy ennestään, tekee nääs mieli bloggailla :D Piristävä harrastus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti