perjantai 27. tammikuuta 2017

Lisää barbeja

Olen sitten ihan täysillä innostunut nyt Barbiesta. Ainahan mä siitä olen pitänyt, mutta nyt..! Buumi kirjaimellisesti. Löytyi muutama ihastuttava neiti kuluneella viikolla käytettynä Facebookin Barbie-kirppiksen kautta:
 All American Barbie ja Benetton Barbie^
 Tällä neidillä on upea vaatekerrasto...
 ... kun taas tällä täydelliset kasvot.
 Uudelleen stailattuna! Tuo pitkä kasariletti kaipasi jotenkin boheemia tyyliä.
Tämä toinen taas on jotenkin klassinen "Barbie-lehti"-Barbie :D Vallaton, muhkea tukkapehko ja pinkkiä!
Olen pari kertaa jo kuvannut uusia barbeja ulkosalla. Mietin pitäisikö näille keksiä omat nimet ja persoonallisuudet tarinoineen... Vähän tekisi kyllä mieli! Mutta jos niitä kauheasti kasaantuu niin ei kyllä mielikuvitus riitä jokaiselle nukelle keksimään :D
Yritin irrottaa noita korvakoruja mutta ne eivät lähde sitten millään. Ne olkoon sitten hänen tavaramerkkinsä! Hienot korvikset ovatkin ja tallella varmaan vain siksi että pysyvät päässä kuin naulatut.
Kuten huomaatte neitosen päällä on Wonder Womanin vaatteita. Ne mahtuu ihan passelisti sille. Olen muuten jo myymässä sitä...
Mun Barbiet tarvitsevat kyllä uusia vaatteita kipeästi...
Mulle kotiutui muuten tänään söpö Skipper..! Oi ihanaa, se oli aina lapsena mun suosikki... Siitä seuraavassa postauksessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti