sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Neiti Harvinainen ja Aaliyah keväisissä tunnelmissa

Skippereihin törmää tosi harvoin huutiksessa saatikka missään muualla verrattuna Barbieen. Jos Barbieita on joku parisataa myynnissä, Skipperiä 1-2 kuussa! Ja erityisen harvoin tyttöstä näkee kokonaisessa alkuperäisessä asussa. Ainakin mun kokemusten perusteella ja olen aika aktiivinen "nukkemetsästäjä" :D
Tämä Skipper löytyi alle kympillä. En tiedä yhtään mikä Skipper on kyseessä, koska vain sen alkuperäiset korut oli tallella, mutta veikkaan jotain ranta-Skipperiä vuosilta 1988-1994. Täytyy joskus etsiä Googlella joltain Barbie identification-sivustolta kun mulle löytyy keskittymiskykyä ^^'
Olen sellainen että pidän aina eniten niistä nukeista (sarjojen ja leffojen hahmoista, artisteista...) joihin samastun itse. Skipper oli lapsena varmaan siksi suosikkini, lähempänä omaa ikää kuin Barbie. Barbieen on hankala muuten samastua kun se on sellainen neiti Täydellinen! :D

***
Puhutaan usein, vaikuttaako Barbien vartalotyyppi lapsiin negatiivisesti. Ei se ehkä vaikuta vielä siinä pikku lapsen iässä, mutta laihan ja kurvikkaan vartalon kuva jää enemmän tai vähemmän alitajuntaan ja kun teini-iässä tulee julkkisten ihannointi, joka usein on median värittämää (photoshoppaamaa) ja epärealistista, soppa on valmis. Mua itseäni ehkä enemmänkin Barbiessa häiritsisi sen sporttisuus jos oikein pilkkua aletaan viilata :D Ysäri-Barbie oli aina harrastamassa jotain urheilua ja mä olen niin kaukana henkisesti sporttityypistä kuin voi olla. Nykyään on tosi hyvin panostettu nukkejen erilaisuuteen vartaloissa (no siinä on vielä parantamisen varaa) ja persoonallisuuksissa.
 Tuo oli sellasta ajatuksen virtaa, liibalaaba. Any thoughts?
Benetton-Barbien poolopaita pukee upeasti Aaliyahia.
Tämä tyttö on niiiiin kaunis, mahtava kuvattava! Tulisipa Suomeenkin lisää Project Mc2-nukkeja T___T (Toisaalta se tietäisi lisää rahanmenoa ja köyhyyttä, haha xD) Haluaisin muutaman näitä lisää. Basicit kyllästyttävät jo!

2 kommenttia:

  1. Moikka! Laitoin sulle nyt kutsun mun blogiin. Sun pitää käydä kattomassa ja hyväksymässä se siellä sun sähköpostissa. :) Niin ja yksityisen blogin jutut ei ilmesty hallintapaneeliin, eli kannattaa aina välillä vilkuilla sitä llepakko.blogspot.fi uusien postauksien varalta :)

    VastaaPoista