torstai 9. helmikuuta 2017

Jewel Hair Mermaid Barbie

Tänään on taas sellanen päivä kun mua masentaa ettei kukaan mun läheinen tai kaveri jaa tätä mun intohimoa mun kanssa :( Yleensä se on ihan se ja sama, olen tottunut yksinäisyyteen, mutta joskus... Joskus se surettaa. Olen sitäkin kiitollisempi jokaisesta ihmisestä siellä ruutujen ääressä kun en oikeassa elämässä tunne ketään nukkeilijaa!
Jewel Hair Mermaid Barbie oli kuukauden löytö ja extempore-ostos. Teen niitä aina, tällä kertaa oli todella onnistunut sellainen. Varmaan yksi lapsuuden unelmabarbeista oli juuri tämä Barbie.
Myyjä sanoi ettei tämän hiuksia olisi leikattu mutta en missään ole nähnyt tätä Barbieta näin lyhyillä hiuksilla. Ne ovat pitkät ja uudenveroisessa kunnossa, eipä sillä, mutta silti... Päin naamaa taisi valehdella. No, mitäs pienistä. Upea ilmestys tämä neito on.
Ysäri-merenneidot oli siitä ihania että pyrstö osan saattoi irrottaa eikä se ollut muovia... Tälläkin pyrstö on irrotettava eli sitä voi pukea ihmiseksikin. Mukana nämä kullanväriset korkkarit:
Olen inspiroitunut aina silloin tällöin merenneidoista ja nyt taas, ylläri... Olen siis kuvannut tätä barbia aika urakalla.
Baby, why don't you see, see my sea
Make slow, get inside and pull on my sea
... build your castle into me
Look at me I'm a sea, I'm your sea...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti