lauantai 18. helmikuuta 2017

Nätti neiti Alana

Olen ollut tosi masentunut ja muutenkin sairastellut viime aikoina. Tuntuu että bloggaamisestakin on mennyt ilo kokonaan mutta kaipa nukkejen kuvaaminen on ihan kivaa... Päivitän blogia edelleen ihan vain siksi koska en halua turhaan ottaa noita kuvia, en pelkästään omille silmille tai Instagrammiin. 
Alana pitkästä aikaa! Neiti on oikein kuvauksellinen! Tuo surkeassa kunnossa oleva stock-peruukki vaan meinaa tehdä mut hulluksi. Aina kun mulla ei ole rahaa löytyisi hyvä peruukki ja sitten kun mulla on rahaa niitä ei tule vastaan! MUR!
 Neiti Rose kokeili vähän brunettinakin oloa:
 Brunetti peruukki sopii hänelle melko hyvin mutta ei, kyllä tämän neidin väri on vaalea.
 Punertava kasvomeikki näyttää superpunaiselta valkoista taustaa vasten.
 <33
Olen jo miettinyt jopa tämän myymistäkin kun kunnon peruukkia ei löydy ja mulla on alituinen rahapula, mutta ei, ei ihan vielä!
A: Hurjia mietteitä! Minä kun alan juuri kotiutua Minan ja muiden seuraan.

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :) Tuo pipo on supersöpö!

    Ootko miettinyt että jos kokeilisit itse tehdä peruukin? Just tuli yksi päivä taas vastaan tutorial, ei tarvinnut ommella eikä mitään. Siinä tehtiin itse wig cap ja sitten liimattiin mohairia siihen, vaikutti yksinkertaiselta puuhalta (no varmasti, jos osaa :D). Mutta kyllähän siihenkin tietysti rahaa menee, jos ei mystisesti satu kaikkea tarvittavaa löytymään kotoa. Mua vähän houkuttais joskus kokeilla itse tuota peruukin tekoa, mutta oon too lazy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Voisi sitä joskus kokeilla kyllä! Kaikkea pitää kokeilla kerran :D Mulla olis itse asiassa sellaset melkein-mohairia olevat säärystimet joita en käytä kuin kuvissa taustalla. Siitä tulis jotain nukeille, ehkä peruukki. Oon kyllä aika kömpelö käsitöissä.

      Poista
  2. Ihania kuvia sulla:33
    http://mypulliplunavilden.blogspot.fi/

    VastaaPoista