keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Heipsundeipsun taas

Miulla ei kipeenä oo muuta tekemistä niin tulin höpöttämään nukeista... :-3 Jossain törmäsin sellaiseen kyselyyn, että jos pitäisi karsia nukkekokoelmasi yhteen nukkeen, minkä pitäisit. Hauska :D Taisi olla Bdollin foorumilla tai jossain blogissa? Mutta kääk! Yhteen?!?! Minä sanon kolme! 
Neiti Vivienne! Ehdottomasti.
Mikuliini <333 ^__^
Raven Queen, Korppi! Se on jo nyt kivunnut top3-nukkeihini :D Ykkössuosikkini noista EAH-nukeista. Vaikka ensiksi ihastuin Maddieen. Mutta goottityyli on eniten kuitenkin mua. Ikisuosikki! Tässä mun kaikki goottikaunottaret atm:

Olen huomannut yhden varjopuolen kirkkaassa auringonvalossa tässä viime aikoina kuvatessa: se saa nukkejen silmät kiiltämään. Nasty! Niska limassa yritin joistakin muokata kiiltoa kloonaustyökalulla pois silmistä mutta jossain vaiheessa luovutin. Ihan törkeen hidasta puuhaa. Pikkutarkkaa ja Gimp ei ole ehkä mikään maailman paras siihen hommaan, että sekin... Kääntelipä noita EAH- ja MH-nukkeja miten päin vaan, melkein aina jossain kohtaa kiiltelee. Ei kai pitäisi olla näin pikkutarkka! Olen tullut liian tarkaksi... :P Nuo ylläolevat possekuvat otin sitten vähemmän kirkkaassa valossa ja siinä vastaan tuli sumeusongelma. Jes...
Mun wishlist tällä hetkellä! Tuleekohan se ikinä olemaan tyhjä :D Briar Beauty unohtui listasta... Tollanen alpaca-pehmo olis niiiiiin lutunen! Mulla on iänikuinen pakkomielle pehmoihin. Niitä keräilin jo paljon ennen nukkeharrastusta... On niitä poiskin tullut myytyä. Mulla on kavereiden kanssa kirpparipöytä lauantaista viikkon etiäpäin. Jospa menee kaupaksi tavaraa :) Huuto.netistä pitää ottaa pois kohteita... (sinne huutamaan kiiruusti jos haluatte jtn ;) Esim MLP Deco Fluttershy, iso Monchhichi-pehmopoika, Rochelle Goyle, Licca-nukkeja edullisesti...*mainostaa mainostaa*)

Hei, suositelkaapas mulle uusia blogeja seurattavaksi! Löysin eilen blogeja kohtalontovereiltani joilla on tämä sairaus mikä mulla tai samantyylinen. Luultiin ensin että mulla on endometrioosi, mutta se onkin adenomyoosi... Voi kääpä! Kipua ja tuskaa sekin, hyvin samantyylinen kuin endo... Mutta niitä blogiehdotuksia, please, nukke-/lifestyle-/muoti-/tms blogeja!

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihania nukkeja! Olisi mukava, jos tekisit jonkun kuvatarinan nukeista, eli semmosen, jossa nuket tekee jotain kivaa tms. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista :) Olet toinen joka ehdottaa kuvatarinoita, olen kyllä kiinnostunut kokeilemaan. Alan suunnitella :)

    VastaaPoista