torstai 24. huhtikuuta 2014

Pikku karkulainen

Olen yrittänyt miettiä kuvatarinoita mutta niiden keksiminen on vähän hankalaa kun pitäisi olla rekvisiittaa eli pikkutavaroita nukeille enemmän... Mulla niitä ei oikein ole, olen keskittynyt vain nukkien ostoon *kröhöm* Mutta tässä nyt jonkunlaista pikkutarinaa teille :D Miten vaikeaa tämä aloittaminen onkaan! Krääh, aika hassu tuli tästä... mutta olkoon!
Ovelta kuului niin hento koputus että vain nukke voi sen kuulla... 
Muukalainen selitti olevansa karkulainen, Sohvi nimeltään; hän oli karannut sirkuksesta, jossa hän oli esiintynyt lentävänä elefanttina Dumbona... Lämpöinen Dumbon asu oli hukkunut matkan varrella ja hän paleli kovin T__T "Minun piti tehdä huiiiiimia temppuja köysien varassa ja minä vielä pelkään korkeita paikkoja..."
"Tulehan niin etsitään sinulle lämmintä päälle pantavaa", Arya sanoi ja johdatteli uuden tytön Vaatehuoneelle.
Sohvi ihasteli vaatteiden paljoutta; hän ei koskaan ollut nähnyt niin upeita mekkoja.
Joo-o. Ei ole minua luotu tarinankertojaksi - ehkä :P Byul tuli siis tänään postissa ja ihaaaana onkin! Minun uusi vauva :D Olen tositositosi tyytyväinen ostokseeni! Ja tuo lyhyt tukkakin on oikein kiva, en ihan heti ainakaan hommaa uutta peruukkia. Tuo on näpsäkän poikamainen ja pirteä tukka :)
Tässä sitten jokunen perus posetus-kuva Sohvista ^__^

2 kommenttia:

  1. Ihana nukke ja tarina! :3 Teetkö vielä lisää tarinoita?

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä aion jotain väsätä. En vaan tiiä vielä millon :D Pitäisi hommata jotain tavaroita noille että sais kuvausrekvisiittaa.

    VastaaPoista