sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Something else

En ole yli kolmeen viikkoon ostanut nukkeja! :D Wooah, voisiko tätä taukoa kutsua ennätykseksi? (viime aikoina) Huomenna on sitten aika vähän pitkästä aikaa shoppailla ^_^ Elissabat on mulle varattuna! Sitten arvon kovasti Briar Beautyn, Jane Boolittlen ja Getting Fairest Raven Queenin välillä... Haluaisin sen GF Ravenin asusteet niin kovasti, hei haloo kuulokkeet..! Toisaalta tyhmää ostaa 2 melkein täysin samanlaista nukkea... Briar Beauty on oikea söpöliini, mutta en pidä sen väreistä niin kamalasti... Kaikki vaikuttavat osaltaan ostopäätökseen; asu, värit, meikit, malli, kasvojen ilme...



 Light & shadow...


Wannabe hipster-kuvia viime viikolta... Olen yrittänyt löytää kuvattavaa muista kohteista kuin nukeista. Kuvaamiseenkin tarvitsee valitettavasti rohkeutta, jota minulla ei kauheasti ole! Aina kun kuvaan ulkona, mitä tahansa kohdetta, ohikulkijat tuijottavat niin pitkään kun näkevät minut näköpiirissään (pää vain kääntyy). Tekee mieli huutaa perään ettekö ennen kameraa ole nähneet/enhän minä teitä kuvaa! No, ehkä ne on vaan uteliaita mutta mua ujostuttaa!  :D Mutta juu, aion jatkaa harrastusta ja yrittää harjoitella yksityiskohtien kuvaamista. Nähdä kauneutta siellä, missä sitä ei uskoisi olevan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti