sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Uutta ilmettä

No nyt on uusi nimi blogilla ja muokkasin kerralla sitten sen lookkiakin. Joo kun osaisinkin koodailla ihan omanlaiset sivut! Ehkä joskus opettelen, meen jollekin kurssille?
Mä olen voinut todella huonosti viime aikoina, kuten olen sanonutkin niin ei ole ollut oikein inspistä harrastaakaan... Olen mielessäni luonnostellut jtn kuvatarinoiden ideoita mutta vähän on inspis vähissä kun sairastan vaan. Perustin toisen blogin jossa tästä lähtien käsittelen kaikkia muita elämäni asioita, tämä on tästä lähtien pelkille nukeille omistettu. Se toinen on aika henk. koht. mutta julkinen kuitenkin - toistaiseksi. Tästä sinne jos vaan kiinnostaa (en kyllä ihmettele jos ketään ei kiinnostais, haha).
Löysin huuto.netistä sattumalta pullip-hakusanalla Byul-nuken! Alusvaatteissa... Ihan huippuu..! Mulle tulee sit sellainen pikkuinen ensi viikolla. En koskaan ole ostanut Byulia, tämä on ensimmäinen. Olen kyllä pitkään meinannut ostaa Byul Pollonia. Se on tosi lutunen. Mun pitää hommata kyllä sille mun nukelle uusi peruukki... Ellei sen tämänhetkinen näytä sitten livenä paremmalta. Se on sellainen lyhyt... Voihan se kuvissakin kunnon kuvakulmilla näyttää kivemmalta. Kuva huutiksessa oli aika kehno.
Punapää Icy-nukkenikin saattaa jo ennen pääsiäistä kotiutua. Katsoin Singapore-postin sivuilta mikä on tilanne ja nukke on jo Suomea kohti lähetetty... Iiiiiik, jospa se ei jää tulliin! J5:han ei jäänyt syksyllä, mistä olin tosi iloinen. Ehkä ei Lisbethkään jää :) Joo, se on sen nimi ^_^ Ja byulin nimi on kans jo keksitty: Sohvi Sirviö. Hän on siis suomalainen :D

2 kommenttia:

  1. Uusi blogin nimi on ihana! Odotan jo innolla, että näen Sohvin! :3 Tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva että tykkäät blogin nimestä :) Mietin aika pitkään, ei millään meinannut tulla mieleen :D Sohvi onkin odotettu tyttö!

    VastaaPoista