torstai 17. tammikuuta 2013

Been busy...

Heipä hei, ensimmäinen lukijani! Kiitän! Saas nähdä kertyykö lukijoita ajan mittaan enemmänkin?! :)

Olen aloittanut koulun ja ollut hyvin kiireinen. En ole tottunut siihen että joka päivää on monta asiaa muistettavana ja toimitettavana plus sen lisäksi kotityöt ja koulussa olo & koulutehtävät! Olin niiiin pitkällä tauolla että rytmiin pääsy on vaikeaa. Pää tuntuu jo olevan pyörällä ja stressiä pukkaa, kun muuttokin on kahden viikon päästä ja kaikki sen vaatimat toimet tekemättä..! Aloitan vähitellen pakkaamaan huomenna/tänään...
Mutta onneksi sentään koulu on melko helppo ja hauska Talouskoulu, joten ei hätää. Kunhan vain totun tähän rytmiin, asiat alkaa rullata... Lyhyen ajan perusteella voin sanoa että viihdyn siellä ja olen tutustunut moneen tyttöön - jotka ovat aasialaisia! Ja sekös mukava bonus :D Yksi on Japanista, yksi Filippiineiltä, yksi Kiinasta. Tulimme heti alusta asti hyvin juttuun. Olenkin aina ounastellut että tulisin aasialaisten kanssa juttuun, kun olen vähän samalla tavalla hiljainen ja pidättyväinen.

Ajattelin että yksi uuden vuoden päätökseni voisi olla etten osta niin paljon nukkeja vähillä rahoillani enää :D Ja muutenkin asioiden priorisointi, budjetointi tms... Tämän ostin viimemmäksi:
Eihän se tietenkään nukke ole, mutta menee melkein samaan kategoriaan tuollainen inhimillistetty ponivauva :D Jotenkin vaan rakastan noita söpöjä ponivauvoja vaikka ne lasten leluja kylläkin ovat. Nyt mulla on pari ja saa jäädä siihen!
 MLP So Soft Newborn Sweetie Belle
 Sunny Dazen kanssa:
Sunny Daze oli minulla jo aiemmin. Sweetie Belle on mielestäni ainakin miellyttävämmän värinen. Ne näyttää erityisen söpöiltä kaksin! Tai muiden lelujen kanssa:
Ennen muuttoa olen hävittämässä jonkin verran tavaraa (lähinnä sikapainavia coffee table-kirjoja); huuto.netissä mm. Venus McFlytrap-nukkeni myytävänä! Go check it!


6 kommenttia:

  1. Moi!

    Olen ollut offline-lukijasi jo pitkän aikaa, mutta nyte sain perustettua blogin, joten pystyin liittymään lukijaksi. ;D

    Sinulla on ihana kokoelma erilaisia nukkeja ja leluja! Ne ovat niin suloisia, ihastuin muun muassa Dal-nukkeesi ja olen välillä miettinyt sellaisen ostamista, mutta koko budjetti menee aina 1:6-kokoisten nukkien ostoon. xD

    Kuulostaa tosi kivalta tuo talouskoulu ja uudet tuttavuudet! Paljon tsemppiä ja siunausta!

    VastaaPoista
  2. Moi ja kiitos kommentista! Kiva että perustit blogin. Sinun Jennysi eritoten ovat aivan huippusuloisia.. Toivoisin löytäväni sellaisen joskus jostakin :P (Et sattuisi olemaan rahantarpeessa ja...? :D ) Talouskoulussa ajattelin käsityötunneilla kokeilla, onnistuuko minulta ommella noille nukeille vaatteita. Saa nähdä, en ole kovin hyvä siinä.. Oletko sinä tehnyt niille omillesi koskaan itse vaatteita?

    Tsempit ja siunausta myös sinulle!

    VastaaPoista
  3. Paljon kiitoksia! :D
    Itseasiassa minulla olisi tällä hetkellä ylimääräisenä ainakin yksi vanhempi Jenny, jos sinua kiinnostaa niin voin vaikka laittaa siitä kuvan johonkin, kuten blogiini tai jonnekin. :)
    Oi, ompeleminen on kivaa! Kannattaa kokeilla! Olen ommellut tähän mennessä vain pari asua kustomoiduille Barbeilleni ja eka niistä on aikamoinen räpellys, mutta kolmas miellyttää jo omaa silmää. :D Ne ovat tosi simppeleitä, en osaisi tehdä hienoa juhlamekkoa tai sellaista, mutta ehkä jossain välissä. :D

    Voi kiitos. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, jos siitä ei ole vaivaa, laita vaan kuva sinne blogiisi siitä jennystä :)
      aina siellä wishlistillä on mahdollisesti joku nukke, ehkä tuota mun yhden postauksen wislistiä voisi sanoa must have-listaksi :D innostun eri asioista ihan kybällä vuorotellen (mikä ei aina oo ihan hyvä juttu, toisaalta löytyy aina jtn mielenkiintoista).

      Poista
  4. Moi!

    Laitoin kuvia blogiini jos sinua kiinnostaa. :)

    Tuo kuulostaa muuten tutulta tuo, että kiinnostuu eri asioista vuorotellen ja vielä tuo, että on ihan innoissaan jostain jutusta ja sitten kiinnostuu jostain uudesta asiasta samalla tavalla. Meitilläkin on tällaista. :D Sääli, että budjetti ei tykkää siitä...

    Muuten pakko vielä mainita, että olen nähnyt noihin MLP pehmosarjaan kuuluvan Spike-lohikäärmepehmon. Se oli tosi suloinen! 8D Mutta muistaakseni näin sen Tukholmassa.... :(

    VastaaPoista
  5. jep, söpö otus :) olen nähnyt jossain nettikaupoissa sellaisia. taisi olla että toysrus.fissä niitä on! en oo varma muistanko oikein.

    VastaaPoista