tiistai 2. huhtikuuta 2013

Sleepless (manic) night

En ole viime aikoina voinut oikein hyvin... Nytkin vietän unetonta yötä. Olen aivan hyperaktiivinen, levoton, täynnä "ideoita" enkä osaa asettua!!!

Pelottaa että on tulossa romahdus... Olen sosiaalisempi ja puheliaampi ts. iloisempi päälle päin kuin koskaan ja kaikki tutut sanoo, mikäs sulla muka on. Joo. Se on vaan pintaa.
Olen tässä askarrellut, tuunaillut vaatteita ja koruja, surffaillut netissä ja popittanut 2NE1:a ja SNSD:tä... Nyt istahdin hörppimään purjoperunakeittoa ja miettimään tätä blogihommaa... Huomenna olisi koulua, käsitöitä, eikä mulla ole aavistustakaan mitä aion tehdä siellä. Kuusi tuntia istumista ja peukaloiden pyörittelyä? Houkuttelisi skipata koko päivä kun en saa kuitenkaan aloitetuksi mitään kunnollista koska ei ole kankaita mutta poissaoloja toisaalta on jo kiva määrä... *miettiimiettii* Varmaan yksinkertaisesti jatkan tuunailua koulun puolella. Täytyy kaivella netistä ideoita siihen!
En kauheasti tykkää kun rististä on tullut tuollainen muotijuttu nykyään. Joka paikassa risti, risti, risti. Sanoma on ihan täysin unohdettu ja sitä kannetaan tuolla tavalla isona muista syistä... En siis voisi pitää tuollaista ~20cm ristiä, koska minulle se on muutakin kuin eloton muoto. Minusta olisi aika provosoivaa kantaa uskonsa symbolia noin isona :D

 Tuon tyylin peruspilareita ovat: neonvärit, iso kasa koruja ranteissa ja pinssejä joka puolella vaatteita.
 Tuo Barbie-pipo saisi rantautua Suomeenkin:


 My Little Pony, My Little Pony... *laulaa*


 Metka idea laittaa pehmo tai nukke kaulaan roikkumaan :D










Sanonpa vaan VAU.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti