keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Inspiration post

Enpä ole pitkään aikaan intoutunut postaamaan yhtikäs mitään. On ollut muita intressejä... Tultuani lauantaina kotiin Italian reissulta tunsin oloni pitkästä aikaa tosi inspiroituneeksi. Olen löytänyt uusia artisteja ja juttuja jotka inspiroivat... Italian matka teki kaikin tavoin hyvää ja oli oikein onnistunut reissu huolimatta pienistä ongelmista, joita kohtasimme. Matkasta lisää seuraavassa postauksessa!

Tervetuloa uudelle lukijalle! :)
 Grimes aka Claire Boucher^
 Charli XCX^


 Marina and the Diamonds^
 Tämä Grimes on uusin tuttavuus, itse asiassa olen vasta pari päivää kuunnellut ja tutkinut tietoa hänestä. En ole sitten muuta eilen ja tänään vielä tehnytkään :D Grimesilta on ilmestynyt kolme albumia + yksi yhteistyössä d'Eonin kanssa... Pidän eniten uusimmasta Visions-albumista, debyytti menee vähän yli hilseen :D Mutta joo, sisäinen hipsterini on taas vuosien jälkeen nousemassa henkiin... Musiikkilukiossa ja sen jälkeen muutaman vuoden olin varsinainen musiikkinörtti ja kuuntelin vain marginaalimusiikkia, taiderokkia yms... Sittemmin makuni on kaupallistunut ja pinnallistunut mutta musiikkinörtti kuitenkin elää jossain sisälläni... Sen herätessä laitan Björkin, Tori Amosin ja vaikka tämän uuden Grimesin kuunteluun.


Ihailen TODELLA paljon tämän naisen luovuutta ja lahjakkuutta! Kesä ja Italia ovat saaneet omankin mielikuvituksen liikkeelle...
Törmäsin Italiassa Nicoletta Ceccolin taidekirjaan (ja katkerana kadun tuhlaavaisuuttani koska en enää voinut ostaa sitä - törmäsin siihen matkan viimeisenä päivänä!) ja rakastuin naisen taiteeseen ihan kybällä. Se vastaa juuri minun makuani. Nukkemainen popsurrealismi. Love it!




Tällä hetkellä minua inspiroivat myös muumit. Olen suunnilleen kaikki muumiromaanit hamstrannut kirjastosta! Ne ovat mainiota kesäluettavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti