sunnuntai 18. elokuuta 2013

Black fall

Syksy on tullut, kesä virallisesti ohi! En pane pahakseni, koska kesä ei ollut mitä parhain. Minulla käy monesti niin että asiat joita odotan, joita yleisesti hypetetään, menevät pipariksi. Silloin on paineita olla onnellinen. Hullua, juu.

Olen inspiroitunut viime aikoina goottimuodista. En aivan sellaisesta överigoottimuodista lämpene, siis tarkoitan pitsejä, rusetteja ja runsaita mekkoja, mutta kaikki muu siinä tyylissä. Musta on uusi pinkki. Nu goth, minimalist goth, glamour goth, grunge goth... Ok, en ole varma onko glamour goth-tyyliä tuolla nimellä mutta osaatte varmaan kuvitella.

Goottityyli sopii syksyyn NIIN täydellisesti, ja tyyleillä leikkiminen on mun tapa sopeutua mm. vuodenaikojen vaihdoksiin. Otan kaiken ilon irti mitä syksystä saa :P Ihana kun taas voi pitää samettibleiseriä ja nahkatakkia, en tykkää olla hellevaatteissa. Tykkään verhoutua...


Tässä oli mun viime päivien "goottimeininkiä"... Tietämättäni sporttasin pari viikkoa sitten grunge goottia. Heh...

Se mistä EN pidä goottityylissä on satanistiset viittaukset, pimeyden ihannointi jne... Pentagrammit, ristit alaspäin ovat provosoivia ja rienaaviakin, ne suodattuvat mm. läpi mun sensuurin. Ajattelinpahan vain mainita... :) Muuten goottityyli on tosi jees :P Sellaiset ei-niin-tunnetut new agen symbolit saattavat läpäistä henk.koht. sensuurini  mutta sekään ei tarkoita sitä että niitä kannattaisin... Kieltämättä American Horror Storyn tuleva kausi inspiroi mua tähän tyyliin upealla puvustuksella mutta en kyllä allekirjoita noituuden ihannointia millään tavoin... Mutta se tyyli, ne dramaattiset mekot, korkeat korot, lierihatut... AH! Siinäpä se kiehtovuus piileekin: dramaattisuudessa. Ja mä olen aikamoinen drama queen... heh.

Olen ostellut tässä kuussa pitkästä aikaa laukkuja! Hullaannuin niin monesta että annoin palaa :P Enpä juuri muuta turhaketta ole kyllä sitten shoppaillutkaan. Kuvaan ne huomenna päivän  alossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti