keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Embracing the sun

Tulin siihen tulokseen että ei kannata lopettaa kokonaan bloggailua, kuvaamista ja muuta harrastamista vaikka ne ei oikein maistu juuri nyt. Taukoilusta on mulla huonoa kokemusta, se on aina venähtänyt (kuten piirtämisen ja tarinoiden kirjoittamisen kohdalla), joten ei kannata lopettaa...
Viime aikoina mikään nukke ei ole ollut "ylitse muiden". Olen kuvaillut ja puuhastellut niiden kaikkien parissa ihan yhtä paljon.
Huusin itselleni kylpynukke-Shellyn ja Teen Skipperin tässä vasta todella halpaan hintaan. Molemmat minulla oli joskus lapsena/varkkina. Muistan että ne olivat suosikkiversioni kyseisistä nukeista... Kunhan ne saapuvat minulla on kaikki neljä sisarusta. Olisi kiva löytää "sopiva" ysäri-Barbie vielä kun muutkin siskot ovat 90-luvulta. Kaksi Barbietanihan ovat aivan tätä 2010-lukua... Joku Ken ja Pocahontas pitäisi vielä saada myös kokoelmaan noista Mattelin nukeista.


 Mirica tässä esittelee kollaasia joka on jääkaappini ovessa, askartelin vähän tänään... 
Suoristin Arielin hiuksia kuumalla vedellä tänään. Sillä oli paljon jotain hiuskiinnettä hiuksissa ja vähän kiharatkinhan ne olivat... Mä niin tykkään suorasta tukasta :D Olen tyytyväinen lopputulokseen! Tässä tytskyni juhlavissa tällingeissä:

1 kommentti: